آموزش تخصصی دیتیلینگ خودرو

زمینه‌های شغلی در صنعت خودرو بسیار زیاد هستند و به دلایل مختلف اشتغال در این زمینه‌ها نیز همواره پر سود است، که از این دلایل می‌توان به مواردی مانند قیمت بالای خودرو که باعث افزایش اجرت و درآمد در زمینه خدمات خودرو شده است ، کمبود رقابت در مشاغل صنعت خودرو ، وجود نیاز همیشگی به نیروهای متخصص در کشور و… اشاره کرد.یکی از زمینه‌های شغلی پردرآمدی که در صنعت خودرو وجود دارد، دیتیلینگ خودرو است. دیتیلینگ خودرو دارای مهارت‌ها و تخصص‌هایی است که به وسیله هر کدام از آن‌ها می‌توان به درآمد خوبی رسید.قصد داریم آموزش تخصصی دیتیلینگ خودرو را به علاقه مندان این حوزه ارائه دهیم.

برای خرید مواد نانو دیتیلینگ با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.

مواد نانو دیتیلینگ
مواد نانو دیتیلینگ

 آموزش دیتیلینگ تخصصی در گلنز کیمیکال

تیم گلنز کیمیکال طی چندسال متوالی خدمات دیتیلینگ خودرو را انجام می‌دهد.باید گفت جوانان علاقه مند به خودرو و خدمات آن نیز بسیار زیاد هستند. کدام جوان را می‌شناسید که به یک کسب و کار خوب و پردرآمد علاقه‌مند نباشد؟ مسلما هیچ اتفاقی بهتر از این نیست که کاری که انجام می‌دهید مورد علاقه‌تان نیز باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به صورت تخصصی به آموزش دیتیلینگ خودرو بپردازیم. قصد داریم به علاقه‌مندان شغل مورد علاقه‌شان را آموزش دهیم و به کارآموزان خود اجازه دهیم در صورت تمایل بعد از اتمام دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو در گلنزکیمیکال یک دوره کارآموزی در حوزه خودرو را بگذرانند. گلنزکیمیکال در صورت نیاز به استخدام نیروی دیتیلینگ از همین کارآموزان استفاده می‌کند. د این مورد خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

  • آموزش دیتیلینگ خودرو به صورت تخصصی
  • امکان گذراندن دوره کارآموزی دیتیلینگ خودرو
  • استخدام نیروی فنی دیتیلینگ خودرو در گلنز کیمیکال

هدف از آشنایی آموزش دیتیلینگ خودرو:

یکی از صنایع اصلی و مهم کشور خودرو و خودروسازی است. مشاغل زیادی وجود دارند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این صنعت در ارتباط هستند که درآمد خوبی را نیز از این راه کسب می‌کنند. یکی از این مشاغل دیتیلینگ خودرو است. با افزایش قیمت خودرو، نیاز به اطلاعات کافی برای حفظ ، نگهداری و ترمیم خودرو نیزبیشتر شده است. حرفه دیتیلینگ شامل مواردی مانند پولیش ، واکس ، نانو سرامیک ، ترمیم کدری چراغ ، ترمیم و احیا رنگ خودرو است. دوره آموزش کامل دیتیلینگ خودرو گلنزکیمیکال شامل کامل‌ترین سرفصل‌های آموزشی دیتیلینگ خودرو را دارد و تمامی نیازهای کارآموزان را برآورده می‌کند

آموزش دیتیلینگ خودرو

کارآموزان می‌توانند اطلاعات و دانش خود در این زمینه افزایش دهند. امروزه یکی از فنون پردرآمد و پربازده دیتیلینگ خودرو است. بالا رفتن قیمت خودرو، حفظ و نگهداری زیبایی خودرو، نیاز به شغل دوم یا پاره وقت، تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و درآمد بالا و بازار کار پررونق همگی از عواملی می‌باشند که باعث افزایش توجه به شغل دیتیلینگ خودرو هستند.

اگر آموزش دیتیلینگ حرفه ای ببینید چقدر درآمد خواهید داشت؟

ما با متخصصان حرفه‌ای دیتیلینگ خودرو در ارتباط هستیم. پس صادقانه به شما می‌گوییم کسانی که در این حوزه تخصصی و مهارت دارند می‌توانند درآمد خوبی را به‌دست آورند. اگر کسی اهل کار و تلاش باشد 18 تا 30 میلیون تومان می‌تواند درآمد داشته باشید. البته باید گفت کیفیت کار در حوزه دیتیلینگ حرف اول را می‌زند. پس بهتر است برای آموزش، مرکزی را انتخاب کنید که صفر تا صد آموزش دیتیلینگ خودرو را آموزش می‌دهد. گلنزکیمیکال تضمین می‌دهد که همین مجموعه برای شما خواهد بود و پشتیبان شما هستیم.

در دوره دیتیلینگ خودرو چه مباحثی آموزش داده می‌شود؟

دوره آموزشی دیتیلینگ خودرو مواردی را فرا می‌گیرید که در آینده بتوانید به صورت مستقل در آینده کار داشته باشید. در دوره دیتیلینگ خودرو موارد زیر را آموزش می‌بینید، همه موارد نیز به صورت تئوری و عملی هستند:

  1. آشنایی کامل با کسب و کار مجازی و دیجیتال مارکتینگ
  2. آشنایی کامل با مباحث حقوقی (قوانین دارایی، بیمه تامین اجتماعی، نحوه انعقاد قرارداد با همکار و پرسنل)
  3. آشنایی کامل با مدیریت زمان، هزینه و درآمد
  4. آشنایی کامل با روانشناسی سیستمی(روش برخورد صحیح و مناسب با انواع مشتریان و پرسنل)
  5. آشنایی تخصصی با مواد مصرفی در حوزه دیتیلینگ
  6. آشنایی تخصصی با روش استفاده از ابزارالات و مواد مصرفی
  7. طریقه شستشوی صحیح خودرو در مراحل انجام کار و مراحل پایانی
  8. نحوه برطرف کردن آسیب‌های سطحی، داخلی و میانی رنگ خودرو
  9. روش‌های برطرف کردن آفتاب سوختگی و جلوگیری از آن
  10. آشنایی با روش‌های شفاف سازی چراغ‌ها از  بیرون
  11. آشنایی صفرشویی تخصصی کابین خودرو
  12. صفرشویی تخصصی موتور خودرو و آشنایی با مواد اولیه
  13. آشنایی با اجرای پولیش سه مرحه ای و تک مرحله ای
  14. آشنایی با پولیش نانو سرامیک
  15. آشنایی با پولیش و اجرای نانو سرامیک شیشه

ابزار و تجهیزات دیتیلینگ

تجهیزاتی که در دیتیلینگ خودرو کاربرد دارند شامل دستگاه‌های کارواش نانو بخار، بخارشو‌های صنعتی که برای تمیزی کاور و روکش‌های صندلی استفاده می‌شوند. همچنین استفاده از دستگاه‌های پولیش و پدهای پولیش مخصوص نیز در این کسب و کار برای بر طرف کردن عیب‌های رنگ بدنه خودرو است. با استفاده از این تجهیزات پیشرفته می‌توان نظافت فضای داخلی خودرو را انجام داد. همچنین باید گفت که در انجام این سرویس تمام سطوح با استفاده از دستگاه‌های بخار کاملا ضد عفونی می‌شوند.

در ضمن ریکاوری رنگ خودرو و پولیش بدنه خودرو نیز در مرحله دیتیلینگ انجام می‌شود، پس نیاز به مدت زمان بیشتری نیاز است تا تمام این مراحل انجام شود. در پایان دیتیلینگ نیز از سرامیک بدنه که یک لایه حفاظتی است استفاده می‌گردد.

توجه: تمامی این موارد را افراد علاقمند به حوزه خودرو در دوره دیتیلینگ ماشین می‌توانند یاد بگیرند، تا از این طریق با راه‌اندازی یک کسب و کار جدید به درآمد دیتیلینگ خودرو برسند که این روزها بسیار انجام این سرویس بسیار پرطرفدار شده است.

آیا مایل هستید از صنعت دیتیلینگ درآمد رویایی داشته باشید؟

مجموعه‌ گلنزکیمیکال با سال‌ها سابقه‌در صنعت دیتیلینگ بهترین مشاور و همراه‌ شما در شروع درآمدزایی از صعنت مراقبتی خودرو است،

با شرکت در دوره‌های آموزشی دیتیلینگ و صفرشویی خودرو گلنزکیمیکال علاوه ‌بر پی بردن به ‌نحوه ‌درآمدزایی از این صنعت از لحاظ تامین کالا نیز در اولویت بالایی قرار می‌گیرید و ‌هیچ‌گونه ‌دغدغه ‌تامین کالا برای مجموعه ‌خود را نیز نخواهید داشت.

مراحل دیتیلینگ

  • شست و شو
  • نظافت داخل خودرو و موتور
  • پولیش (Polishing) و واکس بدنه خودرو
  • اجرای سرامیک بدنه خودرو

انجام تمام این سرویس‌ها با گذراندن دوره دیتیلینگ ماشین امکان پذیر است.

 

همچنین می توانید جهت آشنایی بیشتر با مفهوم دیتیلینگ خودرو مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *