توشویی خودرو با بخار

توشویی خودرو با بخار مدتی است که به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای شستشوی داخل ماشین تبدیل شده است. این روش بسیار موثر و مقرون به صرفه است.

شما برای انجام صفرشویی با بخار ابتدا به یک شامپو صفرشویی با قدرت و امنیت نیاز دارید.

در این مقاله ما ابتدا قوی ترین دوراکلین ( شامپو صفر شویی ) موجود در مارکت شوینده خودرویی را به شما معرفی میکنیم که سطح کیفیت کار شما را بسیار افزایش داده و کارتان را خیلی راحت تر از مواد مشابه پیش میبرد.

کاربرد شامپو صفر شویی ( دوراکلین ) گلنز

این محصول منحصر بفرد و حرفه ای قابل استفاده در مراکز صفر شویی ، دیتیلینگ ، مبل شویی ، قالیشویی ، کارواش و … می باشد و از آن می توان جهت پاکسازی هرگونه لکه بصورت خشک شویی استفاده کرد.
شامپو صفر شویی گلنز جهت استفاده بر روی سطوحی که امکان استفاده از آب برای شستشو و پاک سازی نمی باشد تولید شده است.

شما می توانید این دوراکلین قدرتمند را جهت صفرشویی با دستگاه بخار و یا حتی بدون بخار استفاده کرده و از قدرت و کیفیت آن لذت ببرید

روش مصرف شامپو صفر شویی گلنز

  • ابتدا شوینده را به خوبی در ظرف خود تکان دهید.
  • هر 1 لیتر شامپوی صفرشویی را در 2 لیتر آب رقیق نمایید. (نسبت ترکیب 1:2 میباشد یعنی یک قسمت شامپو به همراه دو قسمت آب)
  • مایع صفرشوی رقیق شده را روی سطح مورد نظر بخوبی اسپری نمایید سپس توسط یک ابر یا دستمال خیس به طور کامل ماساژ دهید و پس از آن توسط یک دستمال تمیز و مرطوب ، کف و چرک باقیمانده را بطور کامل پاک نمایید.

جهت مشاهده ی کلیپ های تست شامپو صفرشوی گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید.

ثبت سفارش داری ؟ مشاوره تخصصی می خوای ؟ پس همین الان تماس بگیر…

نام محصول حجم
سوپر شامپو صفرشویی 4 لیتر
سوپر شامپو صفرشویی 20 لیتر
دوراکلین
دوراکلین

در ادامه مقاله به توضیحات اجمالی در مورد توشویی خودرو می پردازیم که نیازی به مطالعه ی آن نیست و جهت بهبود سایت آپلود شده است

توشویی ماشین با بخار چیست؟

یکی از کاربردهای اصلی کارواش بخار، توشویی خودرو است. بیشتر مشتریان کارواش می‌خواهند نظافت داخل ماشین خود را به بهترین شکل انجام دهند. توشویی عالی و بدون نقص برای کارواش داران نیز مهم است زیرا هر چه این عملیات را بهتر و بدون نقص انجام دهند رضایت مشتریان نیز بالاتر می‌رود.

توشویی خودرو با بخار و دوراکلین شامل نظافت داشبورد، درب‌ها، صندلی‌ها و کفپوش‌ها است که با استفاده از دستگاه کارواش بخار می‌توان این نظافت را به بهترین وجه انجام داد. علاوه بر این استفاده از بخار باعث از بین رفتن بوی بد داخل ماشین شده و آن را به طور کامل ضدعفونی می‌کند. امروزه افراد زیادی هستند که از حیوانات خانگی خود در داخل ماشین نگهداری می‌کنند و در نتیجه به بوگیری و ضدعفونی نیاز دارند، همچنین با استفاده از بخار بوی بد ناشی از سیگار کشیدن نیز از بین خواهد رفت.

توشویی ماشین با بخار بهترین گزینه برای شستشوی داخل خودرو

توشویی ماشین با بخار بهترین گزینه برای شستشوی داخل خودرو است زیرا این کار با دستگاه بخارشوی و بدون نیاز به آب انجام می‌گیرد. از ویژگی‌های این روش، استفاده از روش‌های جدید و فناوری نانو در شستشوی داخل ماشین با بخار است. توشویی ماشین با روش نانوبخار که دارای دما و فشار استاندارد است باعث از بین رفتن تمامی کثیفی‌ها و هر نوع چربی می‌شود و ماشین را به سرعت تمیز می‌کند. همچنین استفاده از بخار در توشویی اتومبیل برای از بین بردن بوی نامطبوع داخل ماشین و ضدعفونی آن از آلودگی‌ها بسیار مناسب است.

با استفاده از راهکار جدید فناوری نانو، با صرفه‌جویی در زمان و مصرف آب، شسشتشوی خودرو را می‌توان با ایده‌آل ترین روش انجام داد. توشویی ماشین با استفاده از فناوری نانو بدون نیاز به آب با اسپری‌های کارواش نانو انجام می‌شود که این اسپری‌ها خاصیت آنتی استاتیک دارند و روی سطح خودرو را صیقلی ایجاد می‌کنند. با استفاده از این روش خودرو دیرتر نیز کثیف می‌شود.

تجهیزات کاربردی توشویی خودرو

برای شستشو داخل خودرو غیر از کارواش بخار به وسایل دیگری نیز نیاز است. قبل از شستشو داخل خودرو همه آشغال‌های خشک باید از آنجا برداشته شوند. این کار می‌تواند توسط جاروبرقی یا پمپ باد انجام شود. استفاده از دستگاه‌های مکش آب شبیه به دستگاه‌های مورد استفاده در قالیشویی و مبل‌شویی هستند باعث می‌شود که توشویی خودرو بهتر انجام گیرد. همچنین اگر سطوح صندلی و کفپوش‌ها چرب باشند، برای نتیجه بهتر از مواد شوینده باید استفاده کرد، به همین منظور از دستگاه تزریق مواد نیز می‌توان استفاده کرد.

دستگاه توشویی اتومبیل با بخار خشک بهتر است یا بخار مرطوب ؟

دستگاه توشویی خودرو با بخار خشک برای توشویی خودرو از نوع مرطوب مطلوب‌تر است. زیرا دستگاه توشویی خودرو با بخار دارای حرارت مناسب و رطوبت کمی است که باعث از بین رفتن میکروب، باکتری و … می‌شود و در کل به عنوان یک ضدعفونی کننده خودرو در توشویی ماشین عمل می‌کند.

دستگاه توشویی با بخار، با آخرین تجهیزات روز دنیا و با کیفیت و سرعت بالا، توانایی شستشو و از بین بردن انواع لکه‌ها و بوی نامطبوع خودرو را دارد.

مزایای توشویی نانو با بخار چیست؟

  • نظافت عمیق و با کیفیت
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر و خطرناک
  • نظافت حرفه‌ای ناحیه‌های با دسترسی سخت و مشکل
  • سازگار با محیط زیست
  • ضدعفونی کردن کامل سطوح
  • صرفه‌جویی فوق‌العاده در مصرف انرژی
  • ایجاد بوی مطبوع در محیط
  • عدم آسیب به سطوح
  • و …

مراحل توشویی خودرو

  • در مرحله اول صاحب خودرو باید داخل خودرو را به طور کامل تخلیه کند تا بتوان نظافت مطلوبی را انجام داد.
  • سپس باید کفی‌های خودرو از داخل خودرو بیرون آورده شود تا بتوان کف خودرو را به خوبی تمیز نمود. تمام قسمت‌های داخلی خودرو باید جاروبرقی کشیده شود تا آشغال و گرد و خاک کف آن حذف شود. باید دقت کنید که اگر آشغال و گرد و خاکی کف خودرو باقی بماند، کیفیت توشویی با بخار را کاهش خواهد داد.
  • در مرحله بعد باید با استفاده از دستگاه کارواش بخار تمام نقاط داخلی خودرو اعم از بدنه داخلی، شیشه، داشبورد، کف، صندلی‌ها و … شستشو داده شده و تمیز شوند.
  • بخارشویی با استفاده از بخار خشک یک گزینه مناسب برای نظافت صندلی ها است، اما در روش‌های دیگر این کار را نمی‌توان به راحتی انجام داد و یا اینکه اگر شستشو با آب و کف انجام شود به دلیل اینکه صندلی‌ها خیس می‌شوند نمی‌توان از خودرو تا چند ساعت استفاده کرد.
  • بعد از اینکه توشویی با بخار به پایان رسید باید درب‌های خودرو باز گذاشته شوند تا رطوبت داخل خودرو به خوبی خشک شود.
  • برای نظافت شیشه‌ها و داخل ماشین، می‌توان از مواد نانو به همراه بخار استفاده کرد تا نظافت بیشتری حاصل شود اما در حالت کلی کارواش بخار به مواد شوینده خاصی نیاز ندارد.

توشویی خودرو با دستگاه کارواش بخار

یکی از کاربردهای اصلی دستگاه نظافتی کارواش بخار، توشویی خودرو با بخار است. دستگاه بخارشوی خودرو برای تمیز کردن قسمت داخلی خودرو از قدرت بخار استفاده می‌کند. این دستگاه به جای استفاده از واترجت‌های پرفشار و مواد شیمیایی که برای نظافت خودروها مضر هستند ازبخار استفاده می‌کند. این دستگاه الکتریکی با استفاده از آب پر می‌شود، آب گرم شده و بخار آب تولید می‌کند. بخار ایجاد شده از آب با فشار هوا و از طریق ماشه‌ای که روی آن قرار دارد خارج می‌شود. گرمای بخاری که ایجاد شده است باعث ایجاد قدرت ضدعفونی کنندگی طبیعی است و باعث از بین بردن چربی‌ها و خاک می‌شود.

مزایای استفاده از بخارشوی اتومبیل

استفاده از دستگاه بخارشوی خودرو یک روش سیار کارآمد و موثر است. بخارشوی خودرو به صورت همزمان هم از فشار و هم از بخار استفاده می‌کند بنابراین یکی از سالم‌ترین روش‌ها برای تمیز کردن اتومبیل است. این فشار به اندازه کافی برای تمیز کردن قدرتمند است و در مقایسه با سایر وسایل شستشوی ماشین که از فشار بالای آب استفاده می‌کنند برای فضای داخلی اتومبیل ملایم است و به اجزای حساس موتور هم آسیب نمی‌رساند. استفاده از بخار گرم باعث می‌شود که فضای داخل ماشین خیس نباشد و در حین استفاده فقط به چند دستمال میکروفایبر نیاز باشد. این یک فناوری ایمن و کاربر پسند است و در صورت استفاده به نقاشی خودرو نیز آسیب وارد نمی‌شود.

خرید بهترین مواد نانو برای شستشوی داخل ماشین

شما عزیزان می توانید جهت خرید بهترین محلول برای شستشوی داخل ماشین با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *