شرکت نانو گستران دماوند به اطلاع دوستان عزیز کارواشی می رساند که از این پس نیازی به شستشوی موتور ماشین با گازوئیل یا سایر مواد مخرب نیز به شرط استفاده از شامپو موتورشوی نانو

خواص مواد موتور شویی نانو گلنز :

1- تمیز کردن و براق کردن کل موتور بدون نیاز به ساییدن

2-عدم آسیب رساندن و موتور شوی و سیم کشی

3- چرب کردن موتور مانند گازوئیل و سایر مواد نفتی که باعث خاک گرفتن و کثیف شدن دوباره موتور می شود

4- عدم خشک کردن و پوشاندن قطعات و وسایل پلاستیکی موتور

5- این مواد هیچگونه بوی بد مانند گازوئیل و بنزین ندارد

6-با استفاده از مواد موتورشوی نانو گلنز هیچ گونه ضرری برای پرسنل کارواش ایجاد نخواهد داشت!

این مواد موتور را به بهترین نفت تمیز می کنند و بهترین تبلیغ برای کارواش شما میباشد از طرفی از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مناسب تر و با کیفیت تر از سایر مواد موتورشوی می باشد

ثبت سفارش داری ؟ مشاوره تخصصی می خوای ؟ پس همین الان تماس بگیر…

این مقاله صرفا جهت بروزرسانی سایت نوشته شده است و جهت خرید و دریافت مشاوره ی دقیق برای خرید نانو موتورشوی کارواش با ما تماس بگیرید و یا به صفحه ی اصلی این محصول مراجعه نمایید. از همکاری شما مچکریم…

خرید نانو موتورشوی کارواش
خرید نانو موتورشوی کارواش

 

چرا موتور ماشین نیاز به شستشو توسط نانو موتورشوی دارد؟ مزایا و معایب موتور شویی چیست؟ خرید نانو موتورشوی کارواش  جهت خرید چیست ؟آیا موتور شویی عمر موتور را افزایش می دهد یا از آن می کاهد؟ پاسخ به این سوالات و سایر سوالات مشابه را در این مقاله مطالع نمایید.

چرا موتور خودرو نیاز به شستشو دارد؟

موتور خودرو نیاز به شستشو دارد زیرا اگر موتور به خوبی شسته شود در مقابل عواملی مانند مسدود شدن و زنگ زدگی مقاوم می شود و باعث افزایش سلامت و در نتیجه افزایش طول عمر موتور می شود. یکی دیگر از دلایل شستشوی موتور می تواند کاهش دما در این قسمت باشد. زیرا تجمع آلودگی، گرد و بار  و دوده باعث می شود که دمای موتور بالا رود و همچنین سرد شدن موتور نیز به همین دلایل به تعویق بیفتد. بنابراین  تعمیرکاران صاحبان خودرو را به شستشوی موتور تشویق می کنند.

مراحل شستن موتور خودرو

  • ابتدا باید اسپری یا شوینده مورد نیاز را تهیه نمود. باید از اسپری و شوینده ای استفاده شود که مناسب جایگزینی آب است. باید دقت کنید که این شوینده ها از شوینده های معمولی داخل خانه نباشند بلکه مخصوص این کار طراحی شده باشند. همچنین از اسپری های غیر چرب استفاده کنید تا منجر به جذب ذرات گرد و غبار از فضا نشود.
  • قسمت هایی مانند محافظ و باتری باید به طور کامل جدا شوند. قسمت های حساس مانند سوکت ها، سنسور و قسمت های الکترونیکی را به طور کامل با نایلون بپوشانید.
  • حال برای رفع چربی و گرد و غبار قطعات، از اسپری استفاده کنید و سپس کف سابی نمایید. بعد از این کار، به سرعت آبکشی را انجام دهید تا قسمت هایی مانند بلبرینگ که به چربی گریس نیاز دارند چربی خود را از دست ندهند. به یاد داشته باشید که شستشوی موتور از پشت موتور شروع می شود.
  • برای خشک کردن بهتر است از پمپ باد استفاده شود تا همه قسمت های درونی نیز خشک شوند.

بررسی مزایا و معایب موتور شویی و خرید بهترین مایع موتورشوی کارواش

مزایای موتور شویی

  • وقتی موتور خودرو تمیز شود با رفع آلودگی ها، نشتی ها و درزها آشکار می شوند. با آشکار شدن این نشتی ها می توان از خطرات، قبل از اینکه هزینه تعمیر یا تعویض بیشتر شود، جلوگیری نمود.
  • با نگهداری و تمیز نمودن موتور خودرو می توان از خراب شدن آن جلوگیری نمود و این امر باعث افزایش طول عمر موتور خودرو خواهد شد.
  • تمیز نگه داشتن ظاهر موتور خودرو می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد. یک موتور کثیف می تواند نظر خریدار را عوض کند به همین دلیل در هنگام فروش خودرو صاحب آن سعی می کند موتور را به طور کامل شستشو و تمیز کند.
  • با شستشوی موتور خودرو می توان بدون کثیف کاری مراقبت های جزئی خودرو مانند چک کردن تسمه یا سطح روغن را انجام داد.

معایب موتورشویی

در کنار مزایای فراوانی که موتورشویی دارد باید در نظر داشت که این کار معایبی را نیز در پی دارد که آن ها را بیان می کنیم:

  • اجزایی مانند کابل، کوبل احتراق و شاخه جرقه زنی همگی به آب و رطوبت حساس می باشند و اگر سهوا مقداری رطوبت یا آب به آن ها برسد ممکن است باعث آسیب به موتور خودرو و کاهش طول عمر قطعات شویم.
  • به دلیل شستشوی غیر اصولی مشکلاتی مانند ریپ زدن، دیر روشن شدن موتور، خفه کردن آن و استارت های ضعیف به وجود می آید.
  • اگر بعد از شستشوی موتور اجزا به خوبی تمیز نشوند ممکن است باعث آسیب رسیدن به آن ها شود زیرا این اجزا به آب حساس هستند.

بنا به دلایلی که ذکر شد باید شستشوی موتور با دقت و طبق دستورالعمل های ایمنی انجام شود.

جهت مشاهده ی کلیپ های تست و خرید نانو موتورشوی کارواش گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *