فوم موتور شوی

در این مقاله قصد داریم به موتور شویی و شستن آن با استفاده از فوم موتور شوی بپردازیم.

قبل از هر چیز شما برای شستشوی موتور ماشین خود نیاز به یک مایع موتورشوی با قدرت و امنیت بالا دارین.

شستن موتور ماشین کار بسیار حساسی است و اگر شما از شوینده های امن و استاندارد استفاده نکنید به موتور خودروی شما آسیب های جبران ناپذیری وارد میشود.

پس در انتخاب فوم موتورشوی یا بهتر بگویم همان مایع موتورشوی نانو دقت و تحقیقات لازم را داشته باشید.

در ادامه ما به معرفی مایع موتورشوی گلنز کمیکال و روش مصرف آن میپردازیم که از قدرتمند ترین نانو موتورشوی های موجود در مارکت شوینده است.

این محصول تولید شده توسط تیم نانوگستران دماوند می باشد که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

لطفا قبل از خرید با واحد فروش شرکت تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

فوم موتور شوی
فوم موتور شوی

مایع موتور شوی گلنز

این موتورشوی یک شوینده ی بسیار قدرتمند برای تمیز کردن پوسته بیرونی موتور خودرو و یا هر سطح آغشته به روغن می باشد.
این محصول بدلیل استفاده از نانو ذرات در فرمولاسیون خود در کنار امنیت بالا برای فرد مصرف کننده و قطعات آلوده ، به راحتی می تواند انواع آلودگی ها از جمله روغن ، گریس ، گرد و غبار و دوده را بطور کامل از بین ببرد.

روش مصرف مایع موتورشوی گلنز

نسبت ترکیب با آب:

جهت شستشوی با دستگاه بخار صنعتی: هر 1 لیتر موتورشوی توسط 1 ليتر آب رقیق شود.

جهت شستشوی با آب (پمپ کارواش) : ترجیحا خالص استفاده شود.

روش مصرف:

مایع موتورشوی گلنز را بر روی سطح بیرونی موتور خودرو یا هر قطعه ی صنعتی که نیاز به شستشو دارد اسپری نمایید اجازه دهید مایع حدود 1 الی 5 دقیقه روی سطح بماند  پس از گذشت زمان کافی توسط واترجت سطح آغشته به نانو موتورشوی را آبگیری نمایید.

این محصول بهترین نانو موتورشوی موجود در بازار شوینده های کارواشی می باشد…

جهت مشاهده ی کلیپ های تست نانو موتورشوی گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید.

نام محصول حجم
مایع موتورشوی گلنز 4 لیتر
مایع موتورشوی گلنز 20 لیتر

 

سایر توضیحات که نیاز به مطالعه نیست و جهت بهبود سایت است :

شسشتوی موتور برای عملکرد صحیح و بهینه خودرو و همچین افزایش طول عمر خودرو و سلامت آن اهمیت فراوانی دارد، زیرا همانطور که می‌دانید موتور اصلی‌ترین بخش خودرو است. علاوه بر این برای افرادی که قصد فروش خودرو خود را دارند، شستشو جلوه بهتری به خودرو کارکرده آن‌ها می‌دهد. یکی از ترس‌های صاحبان خودرو هنگام شستشو، نفوذ آب به داخل موتور و آسیب جدی به آن است که ممکن است خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به جا بگذارد و حتی مجبور به تعویض موتور خودرو شوند.

کاربرد فوم موتور شوی

اسپری فوم موتورشوی خودرو مخصوص تمیز کردن موتور ماشین بدون نیاز به استفاده از آب می‌تواند تمام آلودگی‌های روی موتور خودرو را در خود حل کند. این محصول به طور اختصاصى برای پاک کردن لکه، دوده، گریس و روغن باقیمانده از تمامى قسمت‌هاى موتور اتومبیل طراحى و تولید شده است. علاوه بر فوم موتور شوی خودرو، فوم‌های دیگری نیز برای تمیز کردن داخل خودرو وجود دارد که در ادامه مقاله به این موارد نیز خواهیم پرداخت.

فوم موتور شوی

شستشوی موتور خودرو یکی از کارهای اساسی در عملکرد صحیح موتور و افزایش طول عمر آن می‌باشد. موتور خودرو به آب حساس است و در صورت نفوذ آب درون آن، دچار خرابی و نقص در عملکرد خواهد شد. فوم موتور شوی مناسب برای تمیز کردن موتور خودرو است. این محصول نیازی به استفاده از آب ندارد اما تمام آلودگی‌های موتور خودرو را حل می‌کند و تنها کاری که باید انجام داد پاک کردن این آلودگی‌ها به وسیله دستمال مایکروفایبر می‌باشد. این محصول مناسب برای تمیز کردن تمامی آلودگی‌های موتور خودرو حتی زنگ زدگی‌ها، سطح چرب موتور، کمپرسور هوا و … است.

فوم موتور شوی به طور اختصاصى برای پاک کردن لکه، دوده، گریس و روغن باقیمانده از تمامى قسمت‌‌هاى موتور اتومبیل و دیگر وسایل نقلیه منطبق با شرایط جوى ایران طراحى شده، به طورى که بدون آسیب رساندن به قطعات پلاستیکى، لاستیکى و سطوح رنگ شده، بیشترین و بهترین عملکرد را برای تمیز کردن محل‌هاى مورد نظر دارد.

ویژگی‌های فوم موتور شوی

  • قابلیت حل کردن چربی‌های قدیمی
  • نیاز به آبکشی ندارد
  • قابلیت حل کردن تمام آلودگی‌های موتور
  • دارای قابلیت از بین بردن زنگ زدگی
  • عملکرد بسیار سریع
  • کاملا ایمن می‌باشد
  • پاک کننده قوی

مزایای فوم موتور شوی نانو نسبت به سایر شوینده‌های موتور

  • یک مزیت بسیار عالی فوم موتورشوی نانو نسبت به سایر شوینده‌های موتور این است که برای تمیز نمودن موتور خودرو نیازی به آبکشی ندارید و از معایب شستن موتور با آب خلاصی می‌یابید.
  • مواد نانو خاک گریز هستند در نتیجه هر بار که موتور خودرو را تمیز کنید دیرتر توسط گرد و غبار و خاک آلوده می‌شود.
  • مواد نانو رسانای برق نیستند در نتیجه هنگامی که به تمیز کردن خودرو با این موتورشوی می‌پردازید هیچگونه اتصالی رخ نخواهد داد.

معایب فوم موتور شوی نانو نسبت به سایر شویند های موتور

اگر بخواهیم ایرادی از این سرویس بگیریم می توان گفت که. مدت زمانی که برای شستشو وقت می‌گذارید نسبت به زمان موتورشویی با آب بیشتر است.

نحوه استفاده از فوم موتور شوی

 

  1. برای استفاده از فوم موتورشوی ابتدا باید موتور خورو را خاموش کنید و صبر کنید تا به دمای نرمال برسد.
  2. مواد اضافی و آلودگی‌ها را تا حدی که امکان دارد از سطح موتور پاک کنید.
  3. فوم موتورشوی را قبل از استفاده تکان دهید. فوم را روی سطحی که آلوده می‌باشد اسپری کنید. سعی کنید تمامی سطوح آلوده و بخش های کناری را با فوم بپوشانید. چند ثانیه صبر کنید تا آلودگی‌ها حل شوند. اگر آلودگی‌ها قدیمی و سرسخت هستند می‌توانید از یک برس استفاده نمایید تا کاملا تمیز شود.
  4. سپس محل را به وسیله دستمال نرم تمیز و براق نمایید.

قیمت فوم موتور شوی

قیمت فوم موتور شوی در بازار ثابت نیست. این قیمت تحت تاثیر عواملی مانند کیفیت، حجم، غلظت و کشور سازنده دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشد. قدرت تمیز کردن آلودگی‌ها بسته به کیفیت فوم متفاوت است. هر چه قدرت فوم در از بین بردن آلودگی‌ها بالاتر باشد کیفیت بالاتری دارد و قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. حجم و غلظت نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت فوم موتورشوی می‌باشد. هرچه محصول دارای حجم بیشتر و غلظت بالاتری باشد قیمت بیشتری را نیز در بر می‌گیرد. همچنین کشور سازنده نیز در تعیین کیفیت محصول نقش دارد. محصولات ایرانی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به محصولات خارجی می‌باشند. شما عزیزان می توانین بروزترین قیمت فوم موتور شوی را از طریق سایت نانوگستران دماوند که ارائه دهنده شوینده های نانو و تجهیزات کارواش است مطلع شوید.

فوم تمیز کننده داشبورد

فوم  داشبورد یک تمیز کننده و همچنین محصول نگهدارنده سطوح پلاستیکی است. عناصر خالصی که در این محصول موجودند، یک نتیجه عالی روی سطح داشبورد، پانل‌های پلاستیکی، بغل درب‌ها،  صندلی‌های چرمی (چرم مصنوعی) و سطوح مشابه  را تضمین می‌کنند.

فرآیند آماده سازی عناصر این محصول برمبنای تکنولوژی نانو هستند. که باعث ایجاد خاصیت ضد الکتریسیته‌ساکن و ضد گردوغبار می‌گردد و علاوه بر حفظ و نگهداری رنگ سطح، آن را تقویت و تجدید هم می‌کند. این محصول برخلاف محصولات مشابه، از هرگونه مواد مضر و محرک مبرا می‌باشد و به همین دلیل استفاده از این محصول در داخل خودرو حساسیت ایجاد نمی‌کند و هیچ گونه آسیبی به سلامت انسان نمی‌رساند.

فوم تمیز کننده داخل خودرو

اسپری فوم تمیز کننده داخل خودرو، می‌تواند به سطوح مختلف خودرو از جمله روکش‌های چرم مصنوعی و پارچه‌ای قسمت‌های پلاستیکی داخلی خودرو، سقف، نمد کف، تودوزی، کمربند، چوب و سایر مصنوعات نفوذ کند. و آن‌ها را به ورت قدرتمند ضدعفونی کند. از آنجایی که استفاده از این محصول فوق العاده راحت می‌باشد. می‌توان به جای هزینه برای شستشوی داخل خودرو در کارواش و مراکز دیتیلینگ، با اسپری فوم تمیز کننده داخل خودرو به راحتی هر نوع آلودگی را بدون آسیب به سطح از بین برد. علاوه بر این می‌توان از فوم تمیزکننده داخل خودرو برای شستشوی مبلمان منزل بدون.اینکه اثری از لک زدن بعد از خشک شدن به جای بگذارد، استفاده نمود و از دادن هزینه گزاف برای شستشو آن توسط  متخصص خودداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *