مواد نانو کارواش ماشین سنگین

ماشین‌های سنگین رفت و آمد زیادی در جاده‌های برون شهری داشته و به دلیل کثیفی باقی مانده بر روی بدنه، در فواصل زمانی کوتاه مدت نیاز به شست‌و‌شو دارند. اگر کثیفی بدنه بر روی ماشین باقی بماند، به مرور زمان به آن آسیب رسانده و باعث بد شدن ظاهر ماشین می‌شود. کارواش ماشین سنگین می‌تواند یک روش بی نظیر برای شستن این سبک ماشین‌ها در کمترین زمان ممکن باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا انواع کارواش ماشین سنگین و مواد نانو کارواش ماشین سنگین را بررسی کنیم.

قبل از هر چیز به شما عزیزان بهترین مواد نانو بدون دخالت دست برای شستشوی ماشین سنگین رو معرفی میکنیم…

مواد نانو کارواش ماشین سنگین ( پودر آبی گلنز )

پودر آبی گلنز نسل جدید شوینده های تاچلس ( بدون دخالت دست ) می باشد که بدون نیاز به شامپوی مکمل می تواند برای شست و شوی بدنه خودرو های سواری و سنگین و یا هر سطح آلوده ای که نیاز به شست و شو داشته باشد ، استفاده شود. این نانو شوینده در فرمولاسیون قدرتمند خود آنزیم های فعال بسیاری دارد که می توانند آلودگی های چسبیده به سطوح را بطور موثری بصورت تاچلس یا همان بدون دخالت دست پاک نمایند.

روش مصرف پودر آبی گلنز

برای استفاده از پودر آبی گلنز، ابتدا باید نسبت ترکیب پودر و آب را به درستی رعایت نمایید. نسبت ترکیب پودر آبی گلنز برای شستشوی بدنه خودرو به شرح زیر می باشد:

برای شستشوی سواری: 1 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

برای شستشوی ماشین سنگین: 1 تا 2 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

در صورت نداشتن کف پاش می توانید از سم پاش های شارژی جهت اسپری نانو شوینده های تاچلس گلنز استفاده نمایید

جهت آماده سازی 100 لیتر شوینده ی تاچلس:

با نسبت های مشخص شده پودر تاچلس گلنز را وزن نمایید. مواد وزن شده ی خود را به آرامی درون ظرفی با 10 لیتر آب اضافه نمایید و هم زمان هم بزنید. سپس محلول آماده شده را به 90 لیتر آب اضافه نمایید.(در نهایت شما 100 لیتر شوینده ی تاچلس آماده ی مصرف دارید) پس از آماده سازی شوینده ، آن را بصورت یکنواخت توسط مخزن کف پاش و یا دستگاه سم پاش بصورت مایع بطور کامل بر روی سطح خودرو اسپری نمایید. توجه فرمایید که سطح مورد نظر حتما خشک باشد و محلول شوینده نیز حتما بصورت مایع ( کف نباشد ) بر روی سطح خودرو اسپری شود. پس از گذشت 2 الی 3 دقیقه سطح مورد نظر را توسط واتر جت ( پمپ کارواش ) آبگیری نمایید. توجه فرمایید که آبگیری حتما از پایین به بالا انجام شود ( روش شست و شو در صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام موجود می باشد) با هر 100 لیتر شوینده ی تاچلس گلنز می توان 25 الی 35 خودرو سواری را بطور کامل و بدون دخالت دست شست ( در صورت استفاده از لانس مخصوص نانوشوینده های گلنز یا لانس های استاندارد جهت پاشش شوینده های تاچلس )

تفاوت پودر آبی و قرمز گلنز در قدرت و کیفیت پاک کنندگی آنها می باشد. که پودر آبی گلنز از قدرت بالاتری برخوردار می باشد و برای شستشوی ماشین سنگین بهتر است که از پودر آبی گلنز استفاده شود.

جهت مشاهده ی سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره ی تخصصی در مورد پودر کارواش بدون دخالت دست گلنز با واحد فروش نانوگستران تماس بگیرید.

حجم توضیحات
کارتن 10 کیلوگرمی هر کارتن حاوی 10 بسته ی یک کیلوگرمی پودر آبی گلنز می باشد
کیسه پودر 15 کیلوگرمی هر کیسه حاوی 15 کیلوگرم پودر آبی گلنز بصورت فله می باشد

مواد نانو کارواش ماشین سنگین

در صورت تمایل به دریافت لیست قیمت و یا خرید بهترین مواد نانو کارواش ماشین سنگین با واحد فروش نانوگستران تماس بگیرید.

انواع روش کارواش ماشین سنگین

سنتی‌ترین روش کارواش ماشین سنگین که محبوبیت زیادی دارد، شستن ماشین با آب شهری است. کارواش دستی توسط رانندگان زیادی برای شست‌و‌شوی ماشین سنگین استفاده شده و نسبت به سایر روش‌ها مصرف آب بیشتری دارد. برخی دیگر ترجیح می‌دهند از کارواش اتوماتیک یا کارواش بخار شور کمک بگیرند که در ادامه مزایا و معایب هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

کارواش دستی ماشین سنگین

همانطور که اشاره شد در کارواش دستی، ماشین با کمک فشار آب و فعالیت نیروی انسانی تمیز می‌شود. با توجه به ابعاد بزرگ ماشین سنگین، شستن آن نیاز به صرف وقت و انرژی زیادی دارد. در کارواش دستی ابتدا با فشار آب، یکبار ماشین را می‌شویند تا آلودگی‌های سطحی آن از بین برود؛ سپس با کمک شوینده و یک برس آلودگی‌های عمیق‌تر را تمیز می‌کنند. در پایان از یک پارچه نرم برای خشک کردن رطوبت بدنه استفاده می‌کنند.

مزایای کارواش دستی ماشین سنگین

  • وسایل آن در دسترس همه بوده و هزینه راه‌اندازی این کارواش زیاد بالا نیست.
  • در این روش ماشین سنگین به خوبی تمیز می‌شود.

معایب کارواش دستی

  • در ماشین‌هایی که ابعاد بزرگی دارند، کیفیت شست‌و‌شو کمتر از کارواش اتوماتیک است.
  • در کارواش دستی از حجم زیادی آب و شوینده استفاده می‌شود که برای محیط زیست مضر بوده و باعث افزایش هزینه‌ها می‌شود.
  • کارواش دستی زمان زیادی نیاز دارد.
  • در صورت مرغوب نبودن مواد شوینده، به بدنه ماشین آسیب وارد خواهد شد.

کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

در کارواش اتوماتیک تمام مراحل شست‌و‌شو ماشین سنگین با کمک دستگاه‌ها و بدون نیروی انسانی انجام می‌شود. دستگاه‌هایی که در کارواش اتوماتیک ماشین سنگین به کار می‌روند، باید ابعادی مشابه ماشین سنگین داشته تا بتوانند تمام بخش‌های خودرو را تمیز کند. بر روی این دستگاه‌ها، نازل‌هایی وجود دارد که برای پاشش آب و شوینده از آن‌ها کمک می‌گیرند.

معایب کارواش اتوماتیک ماشین سنگین

  • هزینه راه‌اندازی کارواش اتوماتیک بالا است.

مزایای کارواش اتوماتیک کامیون

  • شست‌و‌شوی ماشین سنگین در کارواش اتوماتیک با سرعت بالایی انجام می‌گیرد.
  • مصرف آب در این روش کمتر از کارواش دستی است.
  • دستگاه خشک کن تمام رطوبت بدنه را گرفته و آن را خشک می‌کند.
  • برس‌های موجود در کارواش اتوماتیک، انواع لکه‌ها را تمیز کرده و هیچ اثری از کثیفی باقی نمی‌گذارند.
  • برس‌ها از جنس پلی اتیلن بوده و هیچ آسیبی به بدنه ماشین سنگین وارد نمی‌کنند.

کارواش بخار ماشین سنگین

جدیدترین نوع کارواش ماشین سنگین، کارواش بخار است. در کارواش بخار، از فشار بخار مرطوب یا خشک برای از بین بردن لکه‌های روی بدنه استفاده می‌کنند. در این روش میزان مصرف آب کاهش زیادی پیدا کرده و کیفیت شست‌و‌شو بالاتر است.

مزایای کارواش بخار تریلی

  • کارواش بخار قدرت تمیزکنندگی بالایی داشته و تمام سطوح ماشین سنگین را تمیز می‌کند.
  • کارواش بخار باعث صرفه جویی در مصرف آب خواهد شد.
  • از روش بخارشوی می‌توان بدون شوینده هم استفاده کرد.
  • دستگاه بخار شوی برای تمیز کردن فضای داخلی ماشین و موتورشویی کاربرد دارد

بهترین روش کارواش ماشین سنگین کدام است؟

با توجه به مزایای کارواش بخار، می‌توان آن را بهترین روش کارواش ماشین سنگین دانست. مصرف آب در کارواش بخار کمتر از سایر روش‌ها است و عدم نیاز به مواد شوینده، می‌تواند باعث صرفه جویی در هزینه‌های مجموعه شود. دستگاه‌های بخارشوی علاوه بر از بین بردن لکه‌ها، باعث درخشندگی بدنه ماشین می‌شوند.

راه اندازی کارواش ماشین سنگین

راه‌اندازی کارواش ماشین می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اما خرید تجهیزات و لوازم آن نیاز به سرمایه اولیه قابل توجهی دارد. علاوه بر آن، باید وضعیت کلی این شغل در بازار را بسنجید. در مکانی کارواش خود را تاسیس کنید که می‌دانید تقاضای خوبی داشته و می‌تواند شما را به سود برساند.

برای راه اندازی کاروش مراحل زیر را دنبال کنید:

  • خرید تجهیزات اولیه: اولین قدم برای راه اندازی کارواش، خرید تجهیزاتی است که به وسیله آن‌ها می‌توانید ماشین‌ها را شست‌و‌شو دهید. پیش از خرید تجهیزات تحقیقات کاملی انجام دهید تا بتوانید بهترین دستگاه‌های موجود در بازار را خریداری کنید.
  • مجوز‌ها: برای راه‌اندازی کارواش باید مجوزهای لازم را آماده کنید. برای اینکه در روند کار شما مشکلی ایجاد نشود، توجه زیادی به جزئیات کارهای اداری و مجوزها داشته باشید.
  • تعمیر و نگهداری از تجهیزات: برای سودآور بودن کارواش و کسب رضایت مشتریان، باید به خوبی ار تجهیزات خود نگهداری کنید. تعمیر و نگهداری از دستگاه‌های کارواش از ایجاد هزینه‌های غیر منتظره جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر دستگاه‌ها می‌شود.
  • انتخاب بهترین شوینده: برای اینکه بتوانید در این زمینه به فعالیت خود ادامه دهید، لازم است از مواد شوینده با کیفیت استفاده کنید. انتخاب شوینده می‌تواند علاوه بر بالا بردن سرعت شست‌و‌شوی ماشین، رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.

نتیجه گیری :

برای شستن ماشین سنگین روش‌های مختلفی وجود دارد، می‌توان از کارواش دستی یا کارواش اتوماتیک استفاده کرد. در کارواش دستی از فشار آب شهری برای شستن بدنه استفاده می‌شود اما در کارواش اتوماتیک، از دستگاه‌ها کمک گرفته و نیاز به نیروی انسانی کاهش می‌یابد. علاوه بر این دو روش، می‌توان از کارواش‌های بخار شوی استفاده کرد که بهینه‌تر از سایر کارواش‌ها هستند.ولی در نهایت بهترین روش برای شستن کامیون ها در کارواش استفاده از مواد نانو کارواش ماشین سنگین گلنز می باشد.

خرید بهترین شوینده کارواش ماشین سنگین

اگر به دنبال تهیه شوینده‌ای با قیمت مناسب و با کیفیت هستید، پودر تاچلس و پودر نانو کارواش گلنز بهترین گزینه هستند. برای استفاده از این شوینده نیازی به دخالت نیروی انسانی نیست و تنها کافیست شوینده را بر روی بدنه ماشین اسپری کنید. پس از 3 الی 5 دقیقه، تمام کثیفی‌ها و لکه‌های روی بدنه از بین خواهند رفت. اگر برای خرید شوینده کارواش ماشین سنگین نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

Comments (5)

  • علی لک 2024-03-03 Reply

    بهترین موادی که تو عمرم دیدم

    • modir 2024-03-04 Reply

      رضایت شما عزیزان باعث افتخار و سربلندی ماست

  • رحیمی 2024-04-08 Reply

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمتت همه ی کسانی که محصولات گلنز را تولید میکنند
    بنده کمال تشکر و قدر دانی خود را نسبت به شما و این محصولاتی که تولید نموده اید دارم
    خداوند خیر و سلامتی به شما بدهد
    ارادتمند شما رحیمی کارواش کاج

  • ترکاشوند 2024-04-25 Reply

    سلام مهندس من استفاده کردم خیلی عالی بود

    • modir 2024-04-26 Reply

      ممنون از نظر لطفتون…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *