مواد نانو کارواش

اگر قصد دارید در کارواش خود از بهترین شوینده استفاده کنید، مواد نانو کارواش گلنز می‌توانند انتخابی ایده‌آل باشند. این مواد قدرت تمیز کنندگی بالایی داشته و جایگزینی عالی برای شوینده‌های سنتی خواهند بود. برای استفاده از این شوینده نیازی به مصرف آب فراوان و برس‌های شست‌وشو نیست. در این مقاله قصد داریم به معرفی مواد نانو کارواش گلنز بپردازیم، با ما همراه باشید.

مواد نانو کارواش

در این مقاله قصد داریم شما رو در انتخاب و خرید بهترین مواد نانو کارواش راهنمایی کنیم.

قبل از هر چیز به شما پیشنهاد میکنیم که اگه قصد خرید مواد شوینده کارواش از هر شرکت یا برندی رو دارید ، در ابتدا حتما از محصولات اون شرکت نمونه در حجم های کم تهیه کنید و از کیفیت و امنیت اون برند مطمعن بشید…

شرکت نانوگستران دماوند تولید کننده ی سبدی تکمیل از انواع:

  1. شامپو تاچلس
  2. پودر کارواش نانو
  3. مایع موتور شوی
  4. شامپو کارواش
  5. ( دوراکلین / شامپو مبلشامپو صفر شویی )
  6. واکس لاستیک
  7. واکس داشبورد
  8. لانس کف پاش
  9. مخزن کف پاش

با برند بزرگ و قدرتمند گلنز کمیکال می باشد. ( با کلیک روی هر کدوم از محصولات می تونی به صفحه ی مخصوص خودش بری )

ما به شما این ضمانت رو میدیم که فقط با یکبار استفاده از محصولات شوینده ی گلنز شما هم به خانواده ی بزرگ ما در سراسر کشور می پیوندین.. پس یکبار از محصولات گلنز نمونه بخر و سبک کارتو عوض کن و در آمد و مشتری هاتو چند برابر کن…

جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره همین الان تماس بگیر

واسه دیدن فیلم از روش مصرف همه ی محصولات گلنز می تونی به پیج اینستاگراممون سر بزنی… همه ی کارواش دار های خفن ایران اونجا جمع شدن تو ام بیا کنارمون…. کلیک کن

مواد نانو کارواش چیست؟

مواد نانو کارواش گلنز کمیکال جدیدترین شکل شوینده‌های کارواش هستند که انواع لکه‌های روی بدنه و موتور خودرو را از بین برده و ظاهری براق و تمیز به خودروی شما هدیه خواهند داد. برخی لکه‌های روی بدنه خودرو قدیمی بوده و با هر شوینده‌ای پاک نمی‌شوند اما مواد نانو کارواش تنها دو الی سه دقیقه زمان نیاز دارند تا این کثیفی‌ها را از بین برده و تمام آثار آن‌ها را محو کنند. البته کاربرد این مواد تنها مختص به خودروهای شخصی نیست و می‌توان از آن برای تمیز کردن قطار، هواپیما، کامیون و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

کاربرد مواد نانو کارواش

از مواد نانو می‌توان برای از بین بردن لکه‌های قدیمی و سطحی بر روی بدنه انواع وسایل نقلیه ، انواع پارچه و مبل ، سطوح داخلی انواع خودرو و پوسته ی بیرونی انواع موتور خودرو استفاده کرد. مواد نانو برای شستن خودروی شخصی، ماشین سنگین نظیر کامیون، اتوبوس، قطار و هواپیما کاربرد داشته و هیچ محدودیتی ندارد. با توجه به ویژگی‌های مثبت مواد نانو، استفاده از آن برای این وسایل مقرون به صرفه بوده و نتیجه رضایت بخشی دارد.

اهمیت استفاده از مواد شوینده با کیفیت برای کارواش

یکی از مهم‌ترین عوامل در تمیز شدن خودورهای شخصی و ماشین‌های سنگین، شوینده‌ای است که برای این امر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شوینده‌ها وظیفه از بین بردن لکه‌های روی بدنه را بر عهده داشته و هرچه کیفیت بهتری داشته باشند، سطح خودرو تمیزتر خواهد شد. در طی سال‌های گذشته از فرمول‌های مختلفی برای تولید شوینده استفاده شده و امروزه شوینده‌ای به نام مواد نانو کارواش گلنز به بازار عرضه شده است.

مواد نانو از بسیاری جهات، نسبت به سایر شوینده‌ها برتری دارند. برای استفاده از آن‌ها نیازی به برس یا مصرف آب بیش از حد نیست، در عین حال قدرت تمیزکنندگی قابل توجهی از خود نشان می‌دهند. برای استفاده از مواد نانو تنها باید آن‌ها را بر روی بدنه خودرو اسپری کرده و پس از 3 الی 5 دقیقه، با یک بار آبکشی، این مواد را از روی بدنه پاک کرد. از آنجایی که در این نوع شوینده نیازی به نیروی انسانی زیادی ندارید، در هزینه‌های جاری کارواش صرفه جویی شده و در طول روز می‌توان تعداد ماشین بیشتری را تمیز کرد.

مزایای استفاده از مواد نانو در کارواش

استفاده از مواد نانو کارواش مزایای زیادی به همراه دارد. با مقایسه این نوع شوینده با سایر شوینده‌های کارواش متوجه خواهید شد که خرید آن می‌تواند باعث کسب سود بیشتر برای کارواش شود.

  • عدم نیاز به آبکشی اولیه: برای تمیز کردن ماشین با شوینده‌های سنتی، لازم است ابتدا آبگیری بر روی بدنه خودرو انجام گرفته و پس از آن شوینده را بر روی آن اسپری کرد اما در مواد نانو، نیازی به انجام این مرحله نیست. برای مواد نانو تنها کافیست آن‌ها را بر روی بدنه خودرو اسپری کرده و پس از چند دقیقه آبکشی انجام دهید.
  • صرفه جویی در مصرف آب: در صورت خریداری مواد نانو کارواش، تا حد زیادی در مصرف آب صرفه جویی خواهید کرد زیرا نیازی به آبکشی اولیه ندارد.
  • افزایش سود کارواش: با مواد نانو می‌توان در طول روز تعداد ماشین بیشتری را تمیز کرد که این امر به دلیل افزایش تعداد ماشین، صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه قبوض پرداختی، باعث افزایش سود کارواش خواهد شد.
  • قدرت تمیز کنندگی بالا: مواد نانو کارواش در مقایسه با سایر شوینده‌ها قدرت تمیز کنندگی بیشتری داشته و توانایی از بین بردن انواع لکه‌ها را دارد. اگر بر روی بدنه خودرو چربی یا لکه‌های قدیمی بر جای مانده باشد، با کمک این مواد می‌توان آن‌ها را از بین برد.
  • محافظت از سلامت بدنه: اگر برای تمیز کردن ماشین از فرچه یا برس استفاده شود، بدنه آن آسیب دیده و حالت اولیه خود را از دست می‌دهد اما برای استفاده از مواد نانو، نیاز به برس نیست؛ در نتیجه رنگ و بدنه خودرو متحمل هیچ آسیبی نخواهد شد.
  • عدم ایجاد لک بر روی خودرو: مواد نانو کارواش هیچ اثری از خود بر روی خودرو بر جای نخواهند گذاشت، بر خلاف سایر شوینده‌ها که ممکن است لکه‌های سفیدی بر روی بدنه خودرو ایجاد کنند.
  • قیمت مناسب: با وجود مزایای بی شماری که مواد نانو کارواش دارد، قیمت آن مناسب بوده و انتخابی عالی برای کارواش‌ها خواهد بود. شما با صرف هزینه‌ای معقول می‌توانید تعداد زیادی ماشین را شست‌و‌شو داده و هزینه خرید شوینده‌ را کاهش دهید.
  • بدون نیاز به نیروی انسانی: در گذشته کارواش‌ها برای شستن ماشین‌ها از نیروی انسانی کمک می‌گرفتند. با معرفی شوینده‌های جدید و کارواش‌های اتوماتیک، بخش زیادی از فرآیند شستن خودرو به دستگاه‌ها واگذار شد. در صورت استفاده از مواد نانو. نیازی نیست نیروی انسانی درگیر شست‌و‌شوی خودرو شود زیرا نیازی به برس نداشته و تنها اسپری کردن مواد اثر خود را خواهد گذاشت.

خرید مواد نانو کارواش

با وجود مزایای بی شمار مواد نانو کارواش، خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. قدرت تمیز کنندگی بالای این شوینده رضایت مشتریان را کسب کرده و به محبوبیت کارواش شما خواهد افزود. اگر به دنبال خرید بهترین شوینده برای کارواش خود هستید، می‌توانید به بخش محصولات فروشگاه گلنز سر زده و بسته به نظر خود، بهترین شوینده را خریداری کنید. تمام محصولات فروشگاه با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در صورتی که پیش از خرید نیاز به مشاوره داشتید، کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

در نهایت شما می توانید جهت خرید و یا دریافت لیست قیمت انواع مواد نانو کارواش با مشاورین ما در واحد فروش نانوگستران در تماس باشید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *