مایع موتور شوی خودرو

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین مایع موتور شوی خودرو بپردازیم.

قبل از هر چیز شما برای شستشوی موتور ماشین خود نیاز به یک مایع موتورشوی با قدرت و امنیت بالا دارید.

شستن موتور ماشین کار بسیار حساسی است و اگر شما از شوینده های امن و استاندارد استفاده نکنید به موتور خودروی شما آسیب های جبران ناپذیری وارد میشود.

پس در انتخاب مایع موتورشوی دقت و تحقیقات لازم را داشته باشید.

در ادامه ما به معرفی مایع موتورشوی گلنز کمیکال و روش مصرف آن میپردازیم که این نانو موتورشوی از قدرتمند ترین شوینده های چربی بر موجود در مارکت شوینده است.

این محصول تولید شده توسط تیم نانوگستران دماوند می باشد که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

لطفا قبل از خرید با واحد فروش شرکت تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

مایع موتور شوی خودرو

مایع موتور شوی گلنز

این موتورشوی یک شوینده ی بسیار قدرتمند برای تمیز کردن پوسته بیرونی موتور خودرو و یا هر سطح آغشته به روغن می باشد.
این محصول بدلیل استفاده از نانو ذرات در فرمولاسیون خود در کنار امنیت بالا برای فرد مصرف کننده و قطعات آلوده ، به راحتی می تواند انواع آلودگی ها از جمله روغن ، گریس ، گرد و غبار و دوده را بطور کامل از بین ببرد.

روش مصرف مایع موتورشوی گلنز

نسبت ترکیب با آب:

جهت شستشوی با دستگاه بخار صنعتی: هر 1 لیتر موتورشوی توسط 1 ليتر آب رقیق شود.

جهت شستشوی با آب (پمپ کارواش) : ترجیحا خالص استفاده شود.

روش مصرف:

مایع موتورشوی گلنز را بر روی سطح بیرونی موتور خودرو یا هر قطعه ی صنعتی که نیاز به شستشو دارد اسپری نمایید اجازه دهید مایع حدود 1 الی 5 دقیقه روی سطح بماند  پس از گذشت زمان کافی توسط واترجت سطح آغشته به نانو موتورشوی را آبگیری نمایید.

این محصول بهترین نانو موتورشوی موجود در بازار شوینده های کارواشی می باشد…

جهت مشاهده ی کلیپ های تست نانو موتورشوی گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید.

نام محصول حجم
مایع موتورشوی گلنز 4 لیتر
مایع موتورشوی گلنز 20 لیتر

 

سایر توضیحات که نیاز به مطالعه نیست و جهت بهبود سایت است :

 

پیدا کردن یک موتور شوی با درجه کیفی بالا یک مووع مهم در تمیز کردن و مرابت خودرو می باشد. داشتن یک موتور خودرو برای بسیاری از افراد خیلی مهم تر از بدنه تمیز می باشد. داشتنیک موتور خودروی تمیز مزایای بسیار زیادی دارد اما اکثر مردم در مورد آن اطلاعات کافی ندارند. نظرات در مورد این موضوع بسیار زیاد است، یک جستجوی ساده در اینترنت نتایج زیادی را در مورد معرفی مایع موتور شوی خودرو در اختیار ما قرار می دهد.

مایع موتور شوی خودرو چیست؟

مایع موتور شوی یک مکمل افزودنی شیمیایی  و یک ترکیب شوینده و پاک کننده سازگار با موتور خودرو است که برای زدودن و از بین بردن تمامی جرم ها، رسوبات و لجن از موتور استفاده می شود. بعد از تخلیه روغن، فیلتر روغن باید تعویض و روغن تازه باید به داخل موتور ریخته شود. انواع مختلفی از موتور شوی خودرو وجود دارد دارد، از جمله:

  • مایع موتور شوی برای تمیز کردن داخل موتور خودرو
  • اسپری موتور شوی و پودر موتور شوی که برای تمیز کردن سطح بیرونی موتور کاربرد دارند.

به مرور زمان لجن و رسوبات مضر در موتور خودرو جمع می شوند در نتیجه باعث کاهش کارایی موتور خودرو می شوند. عوامل مختلفی باعث ایجاد رسوبات و تجمع لجن در موتور خودرو می شوند که آن ها را بیان می کنیم:

  • سفرهای بسیار کوتاه مدتی که از عوامل مهم موثر در بروز این آلودگی ها می باشند. به دلیل اینکه موتور خودرو در سفر کوتاه معمولا گرم نمی شود، بنابراین فرصت کافی به روغن موتور خودرو داده نمی شود که به حد کافی گرم شود و رطوبت را تبخیر کند.
  • وارد شدن خاک و آت و آشغال به داخل موتور از علل دیگر تشکیل این آلودگی ها می باشد.
  • رقیق شدن سوخت
  • گرمای زیاد و رانندگی بیش از حد مجاز با خودرو باعث شکستن و تجزیه روغن موتور می شود. وقتی لجن در روغن موتور حل شود باعث مسدود شدن مسیرهای باریک جریان روغن شده و جریان روغن به قسمت های حیاتی و ضروری به ویژه سوپاپ فوقانی را محدود و ضعیف می کند. در نهایت این رسوبات باعث چسبیدن رینگ ها و کاهش کمپرس موتور و کاهش قدرت اسب بخار موتور می شوند.

کاربرد مایع موتورشوی

استفاده از موتور شوی مناسب برای شستن و تمیز و نو کردن موتور خودرو پیشنهاد می گردد زیرا موتور خودرو مانند قلب انسان است و عملکرد جریان روغن در آن مانند گردش خون در بدن انسان است. موتور شوی باعث افزایش و بهبود راندمان کار و کیفیت موتور خودرو می گردد. در صورت استفاده مناسب و به موقع از موتورشوی، با جریان روغن در موتور از فرسودگی موتور جلوگیری می شود. زمان مناسب استفاده از موتورشوی، در هنگام تعویض روغن و قبل از ریختن روغن تازه به موتور است. بعد از اینکه این ماده در قسمت فیلتر روغن ریخته شد، باید موتور خودرو به مدت 10 تا 15 دقیقه خاموش بماند. با این کار، ماده شیمیایی موجود در موتورشوی با روغن قبلی مخلوط می شود و از طریق موتور به جریان می افتد و لجن ها را حل و رسوبات را تمیز می کند.

ویژگی های مایع موتورشوی با کیفیت

قبل از شروع فرآیند تمیز کردن محفظه موتور ماشین، ما به یک موتور شوی با کیفیت نیاز داریم. این موتور شوی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • کاملا ایمن باشد
  • موثر باشد
  • آلودگی ها را به سرعت پاک کند
  • بدون استفاده از حلال نفتی باشد
  • برای استفاده از دفعات بیشتر حلال در آب باشد
  • در قطعات خودرو خوردگی ایجاد نکند
  • بر پایه آب باشد
  • قدرت پاک کنندگی بسیار بالا داشته باشد
  • با محیط زیست سازگار باشد
  • عاری از هر گونه اسید باشد

چرا از مواد شوینده موتور خودرو استفاده نماییم؟

مایع موتور شوی هرگونه روغن و آلودگی را بدون آسیب رساندن به سطوح پلاستیکی، فلزی و کرومی از سطح موتور پاک می کند و نیازی به استفاده از آب بعد از این محصول نیست. این ماده شوینده با ایجاد یک لایه روی موتور از آن محافظت می کند. از مزیت های استفاده از مواد شوینده موتور خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید شده بر پایه آب
  • کیفیت و عملکرد عالی
  • پاک کردن کلیه آلودگی ها از جمله روغن
  • ایجاد لایه محافظ روی موتور
  • بدون نیاز به استفاده از آب

مایع موتور شوی و لجن گیر داخل موتور

مایع موتور شوی و لجن گیر برای تمیز کردن و جرمگیری داخل موتور خودرو قبل از تعویض روغن به کار می آید و می تواند تمامی قطعات و بخش های درونی موتور خودرو را از انواع جرم و رسوب پاکسازی کند و مسیر عبور روغن را به طور موثری آزاد کند. به همین دلیل می تواند باعث بهبود روغن کاری، کاهش اصطکاک، بازیابی قابلیت ارتجاعی واشرها و پولک لاستیکی شود. علاوه بر این باعث تقویت عملکرد آب بندی، دوام و افزایش عمر موتور و روغن آن می شود.

مایع موتور شوی و لجن گیـر داخل موتور  

این مایع مخصوص موتورهای بنزینی، گازسوز و دیزل و سازگار با انواع روغن موتورهای استاندارد است. از مزایای این روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف کامل جرم و لجن ناشی از روغن های سفت شده درون موتور
  • رقیق سازی روغن های قدیمی و سوخته و سهولت برای تخلیه بهتر
  • رسوب زدای قوی و تضمین عملکرد مطلوب موتور

در هنگام تعویض روغن اگر موتور خودرو سرد باشد باید ابتدا ماشین روشن شود و اجازه داد که به دمای نرمال برسد سپس موتور خاموش شود و مایع به طور کامل درون موتور و روغن کهنه ریخته شود. سپس باید به مدت 5 تا 15 دقیقه منتظر ماند گاهی نیز گاز داده تا دور موتور تند و کندشود تا مایع بتواند جرم و رسوبات درون موتور را در خود حل کند. در نهایت روغن کهنه و فیلتر روغن باید همزمان با هم تعویض شوند.

 

مشخصات مایع موتور شوی

مایع موتور شوی DOPE نانوتیس روغن زدای قوی و محافظ خودرو، یک اسپری موثر و بسیار مرغوب در بین دیگر موتورشوی های موجود در بازار است زیرا هم در موتور گرم و هم سرد می تواند استفاده شود. DOPE مخفف کلمات Degrease Oil & Protect Engine به معنی روغن زدای قوی و محافظت از موتور خودرو است. مایع موتور شوی نانوتیس یک محصول بی نظیر است که بر روی تمامی سطوح داخلی کاپوت خودرو با هر جنس ( پلاستیک، برنج، لاستیک، آلومینیوم و …) قابل استفاده است. این محصول یک موتورشوی منحصربفرد با فرمولاسیون خاص است و به صورتی طراحی شده است که حتی در صورت برخورد مواد با حرارت بسیار زیاد، مواد موثر آن روی سطح باقی می مانند و از بین نمی رود.

 

مواد مخصوص موتور شویی و چربی زداها چیست؟

ترکیبات موتور شوی چیست؟

موتور شور ها و چربی زداهای خودروها  از مواد و اجزای زیر تشکیل شده اند:

 آلی: از قبیل اترها، استرها، کتون ها یا الکل ها، که ترکیب این حلال ها با یکدیگر باعث حل و پاک شدن چربی ها و لجن های موتور می شود.

حلال های  هالوژنه: این ترکیبات حلال هایی مانند کروسن یا هیدروکربن های هالوژنه و سفید هستند که دارای خواص چربی زدایی می باشند.

 های آمفی پاتیک: ترکیباتی مانند هگزان-ان، پنتان، سیکلوهگزان، هپتان-ان و پترولیوم اتر در حلال های شوینده صنعتی به طور وسیعی به کار می روند، به دلیل اینکه دارای ویژگی دی الکتریکی قوی جهت چربی زدایی می باشند.

 آروماتیک یا حلقوی: هیدروکربن های آروماتیک مانند تولوئن، ناپاتا و گزیلنبه عنوان یک ماده نازک کننده در چربی زداها استفاده می شوند. این ترکیبات حلالیت بالایی دارند و به عنوان مهارکننده های خوردگی به کار می روند.

امولسیفایرها: امولسیفایرها در چربی زداها به آب امکان مخلوط شدن با روغن ها برای ایجاد یک امولسیون یا ماده نیمه چسبناک را می دهند تا به روغن، چربی و آشغال ها بچسبند.

آب: در موتورشوی ها و چربی زداهای موتور خودروها از آب استفاده می شود تا باعث کاهش سطح مواد شیمیایی و تقویت تشکیل امولسیون شود. میزان آبی که مورد استفاده قرار می گیرد بر اساس میزان استفاده از چربی زداها متفاوت است.

حسن مواد موتورشویی این است که بدون نیاز به جداکردن موتور از خودرو و غوطه ور کردن آن در ظرف حاوی مواد موتور شویی می توان به راحتی موتور را از شر لجن ها و روغن ها خلاص و تمیز کرد.

مزایای مایع موتور شوی

  • افزایش عمر مفید روغن ماشین
  • افزایش عمر و دوام موتور
  • کاهش مصرف سوخت بنزین
  • تنظیم کننده سیستم منظم موتور
  • تمیز کننده قوی در برابر آلودگی کربنی

خرید مایع موتور شوی خودرو

شما عزیزان می توانید جهت خرید بهترین مایع موتور شوی خودرو با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.

Comments (2)

  • ع.ک 2022-05-02 Reply

    موتور شوی ولجن گیر داخل موتور را بعداز استفاده حود چه مدت دیگر از ان استفاده کنیم ایا بعداز جرمگیری دوباره استفاده بکنیم داخل متور و اویل پمپ هم تمیز میشود

  • جواد ابراهیمی 2023-10-31 Reply

    چگونه میتوان این لجن گیر و موتور شو را تهیه کرد لطفا کمک کنید بتوان خردادی کنم ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *