موتور شویی نانو

در این مقاله قصد داریم به موتور شویی  و شستن آن با استفاده از مایع موتورشوی نانو بپردازیم.

قبل از هر چیز شما برای شستشوی موتور ماشین خود نیاز به یک مایع موتورشوی با قدرت و امنیت بالا دارید.

شستن موتور ماشین کار بسیار حساسی است و اگر شما از شوینده های امن و استاندارد استفاده نکنید به موتور خودروی شما آسیب های جبران ناپذیری وارد میشود.

پس در انتخاب مایع موتور شوی دقت و تحقیقات لازم را داشته باشید.

در ادامه ما به معرفی مایع موتورشوی گلنز کمیکال و روش مصرف آن میپردازیم که از قدرتمند ترین نانو موتورشوی های موجود در مارکت شوینده است.

این محصول تولید شده توسط تیم نانوگستران دماوند می باشد که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

لطفا قبل از خرید با واحد فروش شرکت تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

نانو موتور شوی گلنز

این موتورشوی یک شوینده ی بسیار قدرتمند برای تمیز کردن پوسته بیرونی موتور خودرو و یا هر سطح آغشته به روغن می باشد.
این محصول بدلیل استفاده از نانو ذرات در فرمولاسیون خود در کنار امنیت بالا برای فرد مصرف کننده و قطعات آلوده ، به راحتی می تواند انواع آلودگی ها از جمله روغن ، گریس ، گرد و غبار و دوده را بطور کامل از بین ببرد.

روش مصرف مایع موتورشوی گلنز

نسبت ترکیب با آب:

جهت شستشوی با دستگاه بخار صنعتی: هر 1 لیتر موتورشوی توسط 1 ليتر آب رقیق شود.

جهت شستشوی با آب (پمپ کارواش) : ترجیحا خالص استفاده شود.

روش مصرف:

مایع موتورشوی گلنز را بر روی سطح بیرونی موتور خودرو یا هر قطعه ی صنعتی که نیاز به شستشو دارد اسپری نمایید اجازه دهید مایع حدود 1 الی 5 دقیقه روی سطح بماند  پس از گذشت زمان کافی توسط واترجت سطح آغشته به نانو موتورشوی را آبگیری نمایید.

این محصول بهترین نانو موتورشوی موجود در بازار شوینده های کارواشی می باشد…

جهت مشاهده ی کلیپ های تست نانو موتورشوی گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید.

نام محصول حجم
مایع موتورشوی گلنز 4 لیتر
مایع موتورشوی گلنز 20 لیتر

 

سایر توضیحات که نیاز به مطالعه نیست و جهت بهبود سایت است :

امروزه با توجه به بحران کم آبی استفاده از آب برای شست و شوی ماشین در کارواش در طولانی مدت باعث تشدید کم آبی می شود. مقدار هدر رفتن آب در کارواش بسیار بالا است. یکی از روش های صرفه جویی در مصرف آب استفاده از روش موتور شویی نانو بخار است. کیفیت شست و شوی موتور در این روش از روش های دیگر بالاتر است. در ادامه به بررسی موتور شویی نانو می پردازیم.

موتور شویی نانو چیست؟

یکی از ایمن ترین روش های شستشوی موتور ماشین، موتور شویی نانو است که کمترین آسیب را به موتور وارد می کند. در واقع مواد موتور شویی نانو با قطعات خودرو کاملا سازگار است و در بهترین شکل ممکن خودرو را از هر گونه آلودگی  و کثیفی عاری نگه می دارد. این روش یکی از روش های نوین شستشوی موتور خودرو است که در آن به هیچ عنوان از آب و شوینده استفاده نمی شود. در این روش تنها از یک نوع شوینده نانو برای شستشوی موتور خودرو استفاده می شود. مواد نانو برای خودرو هیچگونه تهدیدی ندارد و هیچ اتصالی را در موتور خودرو ایجاد نمی کند.

 

موتورشویی در محل | موتورشویی نانو

موتورشویی خودرو یکی از حساس ترین و دقیق ترین خدمات محسوب می شود زیرا با کوچکترین سهل انگاری موتور خودرو آسیب جدی می بیند و این آسیب با هزینه های سنگینی همراه است. مجموعه خدمات موتور شویی در محل به صورت سیار و در محل سکونت شما انجام می گیرد. اگر موتور خودرویتان به شستشو نیاز دارد بدون اینکه وقتتان را در کارواش ها و یا مجموعه هایی که خدمات خودرو ارائه می دهند، تلف کنید؛ موتور خودرویتان را می توانید با خدمات موتور شویی در محل تمیز نمایید.

قیمت موتورشویی با نانو بر چه اساسی تعیین شده است ؟

هزینه ای که برای شستشوی موتور دریافت می شود یکی طبق مواد موتور شویی است و یکی هم مدل های خودرویی که در بازار موجود است. برای مثال اگر ماشین شما از مدل شاسی بلند باشد به دلیل اینکه انرژی بیشتری صرف می شود و مواد موتور شویی نیز بیشتر مصرف می گردد، قیمت موتور شویی نانو برای این نوع ماشین کمی بالاتر می باشد.

در موتورشویی نانو  از چه موادی استفاده می شود ؟

همانطور که گفتیم موتور شویی نانو بهترین و ایمن ترین روش شستشوی موتور است که این مواد موتور شویی بدون ایجاد هیچ گونه خوردگی تمام اجزای موتور، آلودگی ها، چربی ها و گرد و غبار ایجاد شده روی موتور را تمیز می کند. مواد موتور شوی نانو در واقع حلالی هستند که می توانند به راحتی تمام رسوبات را در خود حل کنند. در نهایت این مواد حل شده با مواد نانو با دستمال به راحتی از روی قطعات پاک می شود.

 آیا ممکن است مواد موتور شوی نانو به رنگ موتور آسیب وارد کند ؟

مواد موتور شویی نانو مخصوص استفاده در دستگاه های موتور شویی، قطعه شویی و سر سیلندر شویی، کاملا مناسب قطعات آلومینیومی، فولاد، برنج، چدن، آهن و مس است که بدون هیچ گونه خوردگی و سیاه کردن قطعه و موتور می باشد.

ویژگی های محصولات و  مواد موتورشویی با نانو چیست ؟

مواد شستشوی موتور نانو با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا، کلیه قطعات فلزی (آلومینیوم و چدن) و پلاستیکی و سطح بیرونی موتور خودرو و مسیرهای انتقال آب خودروهای سبک و سنگین را بدون هیچ گونه آسیب به خودرو و محیط زیست و سلامت شما به آسانی تمیز می کند.

مزایا و معایب موتورشویی نانو

موتور شویی نانو دارای مزایای زیر است:

  • مواد موتور شوی نانو رسانای برق نیستند. در نتیجه هنگامی که موتور خودرو با شوینده شستشو داده شود به هیچ وجه احتمال ایجاد اتصالی وجود ندارد.
  • این مواد خاک گریز هستند. با هر بار تمیز کردن موتور خودرو به مدت بیشتری تمیز و پاکیزه می ماند زیرا دیرتر به خود خاک می گیرد.
  • تمامی جرم ها و آلودگی های موجود در موتور خودرو با هر بار شستشوی موتور از بین می رود. در نتیجه موتور به راحتی می تواند دودها را خارج کند.
  • اگر موتور شویی در مواقع لازم انجام نشود توان کلی موتور کاهش پیدا می کند. و موتور خودرو نیز آنگونه که باید نمی تواند فعالیت کند.

از معایب این سرویس:

  • می توان گفت تنها ایراد این سرویس این است که ممکن است مدت زمان انجام موتور شویی نانو نسبت به زمان موتور شویی با آب کمی بیشتر است.

در موتور شویی نانو چه اتفاقی می افتد؟

در این شستشو ابتدا محل باتری خودرو و اتصال های الکتریکی با استفاده از پلاستیک پوشانده می شود. سپس با استفاده از بخار تمامی بخش های خودرو مرطوب می شود. بعد از اینکه رسوبات و جرم های موتور خودرو حالت مرطوبی به خود گرفتند با استفاده از فرچه و دستمال های درشت کل بافت موتور تمیز می شود. در نهایت نیز با استفاده از محلول نانو که دارای خاصیت هیدروفیبیک قوی است کل قطعات پیشرانه تمیز می شوند. استفاده از مواد خاص در انتهای کار  باعث می شود که نیاز به کارواش و موتورشویی کمتر باشد.

 

چرا متخصصان ، موتورشویی را امری ضروری می دانند ؟

موتور شویی خودرو یک امر ضروری است زیرا هر خودرو مقادیر زیادی از آلودگی ها را به شکل های مختلف تولید می کند. که این آلودگی ها به شکل جرم یا عناصر نفتی در اطراف قطعات موتور اتومبیل انباشته می شوند. به همین دلیل متخصصان حوزه خدمات خودرویی، موتور شویی را یک امر ضروری و تخصصی می دانند.

 

آسیب هایی که در صورت عدم موتورشویی با خودرو ما وارد می شود ؟

  • عدم موتور شویی و ایجاد رسوب در اطراف و درون موتو باعث می شود که حرارت ماشین قادر به خارج شدن نباشد که در آخر باعث استهلاک موتور می شود.
  • اگر موتور شویی خودرو صورت نگیرد باعث مصرف سوخت بیشتر می شود.
  • در صورت عدم موتور شویی خودرو مواد نفتی انباشته می شوند و ممکن است باعث افزایش خطر بروز آتش سوزی شود.
  • اگر موتور شویی خودرو انجام نشود ممکن است باعث از کار افتادن موتور خودرو شود و صاحب ماشین را متحمل هزینه های سنگین کند.

 

موتورشویی با بخار بهتر است یا نانو ؟

یکی دیگر از روش های موتور شویی نانو استفاده از موتور شویی با بخار است که در آن از دستگاه بخار استفاده می شود. در این روش باز هم رطوبت ایجاد می شود و ممکن است باعث آسیب رسیدن به قطعات الکترونیکی  و برقی شود. آسیب هایی که تنها باید با تعویض قطعه به جبران آن پرداخت. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از بین این دو روش موتور شویی با نانو انتخاب شود زیرا در این روش نه تنها هیچ گونه آسیبی به موتور وارد نمی شود. بلکه تمامی چربی ها و میکروب ها و ریزترین آلودگی ها نیز از بین می رود و دوره شستشوی موتور را کاهش می دهد.

 

چرا موتورشویی با نانو در بین مردم رواج پیدا کرده است ؟

اکثر مردم آگاهی یافته اند که بهتر است به جای منتظر ماندن در ترافیک های سرسام آور و رانندگی تا کارواش های سنتی و شستشوی بی کیفیت موتور و احتمال وارد آمدن آسیب به موتور با روش های قدیمی و منسوخ شده، موتور شویی در محل با نانو را سفارش دهند تا خیالشان از هر چیزی راحت باشد.

مواد موتور شوی نانو,موتور شویی نانو,موتورشویی در محل,قیمت موتورشویی نانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *