موتور شوی نانو

اصلا نگران تمیز کردن موتور خودرو خود نباشید زیرا این کار آسان تر از چیزی است که فکر می کنید. در ادامه به شما تمیز کننده موتور شوی نانو را معرفی می کنیم که می توانید با استفاده از آن، این کار را به راحتی انجام دهید.

این نانو موتورشوی یک شوینده ی بسیار قدرتمند برای تمیز کردن پوسته بیرونی موتور خودرو و یا هر سطح آغشته به روغن می باشد.
این محصول بدلیل استفاده از نانو ذرات در فرمولاسیون خود در کنار امنیت بالا برای فرد مصرف کننده و قطعات آلوده ، به راحتی می تواند انواع آلودگی ها از جمله روغن ، گریس ، گرد و غبار و دوده را بطور کامل از بین ببرد.

چربی زدایی موتور شامل از بین بردن تجمع کثیفی، روغن و گریس در روی پوسته موتور خودرو است. حذف این آلودگی ها، نه تنها موتور خودروی شما را کاملاً جدید جلوه می دهد، بلکه عملکرد و کارایی را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه سوخت، تعمیرات، تعویض و موارد دیگر می شود. در واقع یک موتوری که تمیز است، خنک تر کار می کند و برای همه سیستم های داخلی خودرو بهتر است

روش مصرف مایع موتور شوی نانو گلنز

نسبت ترکیب با آب:

جهت شستشوی با دستگاه بخار صنعتی: هر 1 لیتر موتورشوی توسط 1 ليتر آب رقیق شود.

جهت شستشوی با آب (پمپ کارواش) : ترجیحا خالص استفاده شود.

روش مصرف:

موتور شوی نانو گلنز را بر روی سطح بیرونی موتور خودرو یا هر قطعه ی صنعتی که نیاز به شستشو دارد اسپری نمایید اجازه دهید مایع حدود 1 الی 5 دقیقه روی سطح بماند  پس از گذشت زمان کافی توسط واترجت سطح آغشته به نانو موتورشوی را آبگیری نمایید.

این محصول بهترین  موتوشوی نانو موجود در بازار شوینده های کارواشی و خودرویی می باشد..

جهت مشاهده ی کلیپ های تست نانو موتورشوی گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی محصولات کارواش مراجعه نمایید.

نام محصول حجم
مایع موتورشوی گلنز 4 لیتر
مایع موتورشوی گلنز 20 لیتر
موتور شوی نانو
موتور شوی نانو

 

مطالعه ی ادامه ی مقاله ضرورتی ندارد و فقط جهت بهبود سایت نوشته شده است..

اهمیت نظافت موتور خودرو

حتما برای تعویض روغن موتور با ظاهر پر از گرد و غبار و چربی و رسوب موتور مواجه شده اید که در پی روشی برای حذف و تمیز کردن آن ها بوده اید. حتما می دانید که آب و شوینده ها به قسمت های برقی و حساس ماشین آسیب می زنند و نباید با استفاده از آن ها قسمت بیرونی موتور خودرو را تمیز کرد که هزینه ای هم برای تعمیر متقبل نشوید. پس باید به دنبال محصولی باشید که علاوه بر اینکه کوچکترین آسیبی به سیستم وارد نکند، یک پاک کننده قوی نیز باشد. همچنین این تمیزی باید ماندگار نیز باشد که تا مدت ها نخواهید اقدام به تمیز کردن موتور خودرو کنید.

در اینجا فناوری نانو به کمکمان می آید. با پیشرفت تکنولوژی نانو و استفاده از نانو ذرات موتورشویی طراحی و تولید شده است که می توانیم به راحتی به کیفیت آن اعتماد کنیم. موتور شوی نانو قادر است موتور خودروهای سواری، شاسی و ماشین های سنگین را از هر گونه آلودگی بدون اینکه ذره ای رسوب و چربی به جا بگذارد، پاک کند. این محصول علاوه بر اینکه دارای قدرت پاک کنندگی است، در ساخت و طراحی آن از نانو ذرات نیز استفاده شده است. این محصول از قطعات داخلی خودرو نیز محافظت می کند و به سیستم موتور آسیب وارد نمی کند. موتور شوی نانو برای انواع متریال های فلزی مانند چدن، آلومینیوم، فولاد و … مناسب و ضرری ندارد.

موتور شوی خودرو Nano Engine Cleaner

موتورشوی خودرو نانو Nano Engine Cleaner برای تمیز کردن موتور خودرو و قسمت های دیگری از آن که دچار آلودگی های سخت مانند چربی و دوده شده اند و دسترسی به آن ها سخت است طراحی شده است. این محصول فرمولاسیون پیشرفته ای دارد که بدون اینکه به سطح آسیبی وارد کند می تواند به راحتی کثیفی ها و آلودگی های ناشی از چربی و دیگر کثیفی ها را بدون دخالت دست از بین ببرد.

موتور شوی خودرو نانو Nano Engine Cleaner چیست؟

یکی از محصولات جدید ما که با تکنولوژی Nano است که با داشتن قدرت پاک کنندگی فوق العاده کلیه قطعات پلاستیکی و فلزی (آلومینیوم، چدن) سطح بیرونی موتور خودرو، مسیرهای انتقال آب خودروهای سبک و سنگین را بدون صدمه زدن به محیط زیست، به آسانی پاک می کند و از آسیب دیدن موتور و قطعات دیگر آن جلوگیری می کند.

خواص مواد موتورشوی نانو

  • عدم آسیب رساندن به موتور  و سیم کشی
  • عدم خشک کردن و پوساندن قطعات و وسایل پلاستیکی موتور
  • بدون هیچ گونه ضرری برای پرسنل کارواش
  • تمیز کردن و براق کردن کل موتور بدون نیاز به سابیدن
  • چرب نکردن موتور مانند گازوئیل و سایر مواد نفتی که باعث خاک گرفتن و کثیف شدن دوباره موتور می شود
  • این مواد هیچ گونه بوی بدی مانند بنزین و گازوئیل ندارند

کاربردهای موتورشوی نانو

  • شستشوی انواع وسیله نقلیه عمومی مانند هواپیما، قطار و …
  • شستشوی انواع ماشین آلات سنگین مانند کامیون، اتوبوس و …
  • شستشوی انواع اتومبیل های سواری و مصارف عمومی و منسوجات
  • شستشوی انواع ماشین آلات صنعتی و راه سازی

روش استفاده از مایع موتور شوی نانو :

  • ابتدا باید سطح مورد نظر را با فشار باد یا آب از آلودگی هایی مانند گل و لای و گرد و خاک تمیز کنید. حال محلول موتورشوی را روی سطح موتور بریزید و برای 5 دقیقه منتظر بمانید.
  • حال با فشار آب آلودگی ها را از روی سطح تمیز کنید. برای نتیجه بهتر، از آب گرم با فشار زیاد استفاده کنید.
  • اگر چربی ها و آلودگی ها قدیمی هستند و به راحتی پاک نمی شوند بهتر است ابتدا آن قسمت را با دستمال پاک کنید سپس با موتورشوی خودرو Nano Engine Cleaner آن را تمیز کنید.
  • اگر نتیجه دلخواه بعد از یک بار شستشو به دست نیامد مراحل بالا را دوباره تکرار کنید.

روش مصرف مایع موتور شوی خودرو نانو در کارواش‌ها :

اگر قصد استفاده از موتورشوی خودرو Nano Engine Cleaner را در کارواش دارید باید ابتدا از محلول روی سطح بیرونی موتورخودرو بریزید و با فشار آب آن را بشویید. بعد از اینکه موتور خودرو را شستید قسمت هایی که به آب حساسیت دارند (مانند وایرها، فیوزها و تمامی نقاطی که دارای اتصالات برقی هستند) را با فشار باد خشک کنید و سپس اتومبیل را روشن کنید و از موتور تمیز خود لذت ببرید.

چرا موتور شوی خودرو نانوسان

با استفاده از موتور شوی خودرو نانوسان دیگر نیازی به دخالت زیاد دست نیست. این محصول تاثیرگذاری بالایی دارد. همانطو که می دانید پاک کردن چربی های موتور کار فوق العاده جان فرسایی است. این محصول یک زداینده چربی فوق العاده است که حاوی ترکیبات مضر مختلفی که به سطح آسیب می رسانند نیست. با این محصول به راحتی می توان از شر آلودگی های سختی مانند چربی ها و دوده های موتور که هم دسترسی به آن ها مشکل است و هم پاک کردنشان سخت است، رها شد.

چگونگی استفاده و نگهداری از موتور شوی خودرو نانو :

·         محصول را از نور مستقیم خورشید و یخ زدگی دور نگه دارید.

·         در زمان استفاده از محصول از دستکش استفاده کنید.

·         دمای نگهداری باید بین 5 تا 25 درجه سانتی گراد باشد.

·         در هنگام استفاده از محصول موتور خودرو باید کاملا سرد باشد.

هنگام استفاده از این محصول چه نکاتی باید رعایت شود؟

حتما دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

از ترکیب این محصول با سایر شوینده های شیمیایی خودداری کنید.

درباره شرکت نانو سان

در جهانی که هر روزه شاهد تغییر و تحولات شگرف در زمینه های مختلف هستیم، محیط نیز با تغییرات بسیاری مواجه است و تغییرات شدیدی در تمامی عرصه ها به وجود آمده است. امروزه تمامی گروه های کاری و علمی اذعان دارند برای اینکه سازمان ها بتوانند در دنیای تجاری و رقابتی، حضور پایدار و مستمر داشته باشند باید حول محور علم و دانش فعالیت کنند. به همین دلیل گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان نماینده انحصاری کمپانی Global Prefer در ایران و منطقه مفتخر است جز پنج نماینده اصلی این کمپانی در کنار ایالات متحده آمریکا، ایتالیا، انگلستان و هلند در مسیر تحقیق و توسعه تکنولوژی نانو در زمینه های علمی و تجاری گام های اساسی را بردارد.

خرید بهترین موتور شوی نانو

شما عزیزان می توانید جهت خرید بهترین مایع موتور شوی نانو با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *