پودر کارواش تاچلس

پودر کارواش تاچلس

امروزه با ماشینی شدن زندگی و صنعتی شدن شهرها سطح آلودگی هوا و ذرات معلق و ریزگردها بسیار افزایش یافته است که این ذرات بر سطح خودروها نشسته و کمتر با شوینده‌های معمولی قابل زدودن هستند. ما قصد داریم در این مقاله به معرفی  یکی از بهترین راهکارهای تمیزی خودروها که استفاده از پودر کارواش تاچلس است بپردازیم.

 پودر کارواش تاچلس چیست؟

پودر کارواش تاچلس
پودر کارواش تاچلس

واژه تاچلس به معنی بدون دخالت دست است و این اصطلاح را از این رو برای این شوینده برگزیده‌اند که در هنگام شستشو با این پودر نانو نیازی به دخالت دست‌ها و سابیدن بدنه ی خودرو نیست و تنها کافی است که پودر تاچلس را درون دستگاه مخصوص ریخته و اجازه دهیم دستگاه کف حاصل را بر خودرو و قسمت‌هایی که نیاز به شستشو دارد بپاشد.

پودر کارواش تاچلس یا بدون دخالت دست گلنز با فرمولاسیون ویژه خود تمامی آلودگی‌ها، چربی‌ها، ریزگردها و هر اثری از کثیفی که بر سطح خودرو وجود دارد را بدون ایجاد خط یا خراشی بر بدنه خودرو و آسیب رساندن به رنگ خودرو کاملاً پاک می‌کند.

از طرفی استفاده از مواد نانو کارواش گلنز بسیار به صرفه است زیرا با سرعت بالای تمیز کردن هم در وقت و زمان صرفه‌جویی می‌شود هم در هزینه مصرف آب و شوینده مقرون به صرفه است.

نحوه عملکرد پودر تاچلس گلنز

به علت مشغله‌هایی که بیشتر افراد دارند تمایل دارند کارها با سرعت بیشتری انجام گیرد.شستشوی خودرو بدون دخالت دست نیز یک فناوری سریع و مقرون به صرفه است که بسیار رو به رشد و مورد توجه است.

در روش شستشو بدون دخالت دست ابتدا سطح خودرو را با کفی که از پودر کارواش تاچلس ایجاد شده می‌پوشانند. و سپس زمانی را برای پاک‌سازی و انجام عملیات به کف داده که به آن  زمان استراحت گفته می‌شود.

این زمان به میزان آلودگی خودرو و جنس آلودگی بستگی دارد. بعد از اینکه اجازه دادیم که پودر کارواش تاچلس کار پاک‌سازی خود را انجام دهد با استفاده از آب با فشار بالا تمام کف و آلودگی‌ها را می‌شوییم.

با بکار بردن مواد تاچلس در شستشو از آسیب نرسیدن به خودرو خاطر جمع باشید علاوه بر این نکته این مواد سطح خودرو را براق نموده و با ایجاد یک لایه محافظ بر سطح خودرو سرعت کثیف شدن مجدد خودرو را کند می‌کنند.

 

میزان نسبت ترکیب پودر نانو کارواش

میزان یک کیلوگرم پودر کارواش تاچلس گلنز را  در حدود 10 لیتر به آرامی اضافه کنید و هم بزنید. و محلول را درون مخزن کف پاش بریزید و شستشوی خود را شروع کنید.

البته برای استفاده از پودر کارواش تاچلس کارواش علاوه بر این ترکیب راه حل های دیگری نیز وجود دارد. که در مقاله ایی جدا به طور مفصل به آن پرداخته ایم. اگر تمایل دارید می توانید مقاله تاچلس بهترین شوینده خودرو را مطالعه نمایید.

مزایای استفاده از پودر کارواش تاچلس گلنز

  1. پودر بدون دخالت دست  گلنز باعث درخشندگی و براق شدن سطح خودروها می‌شود و مدت زمان طولانی بر سطح خودرو باقی می‌ماند. و سطح خودرو را چرب نمی‌کنند.
  2. پودر نانو کارواش گلنز باعث می‌شود که سطح خودروها براق و صیقلی بشود. که در نتیجه اگر گردوغبار روی سطح خودروها بنشیند زمانی که خودرو حرکت کند باد به راحتی آن را از سطح خودرو جدا می‌ کند.
  3. مواد کارواش نانو قدرت پاک‌کنندگی بالایی دارند و به راحتی لکه‌های روی سطح خودروها را از بین می‌برند.
  4. در این روش نیازی به آبکشی ابتدایی خودرو نیست و در مصرف آب بسیار صرفه‌جویی می‌شود.
  5. نیازی نیست از شوینده‌های مختلف با هزینه‌های گزاف استفاده کرد تمامی کارها را پودر نانو انجام می‌دهد.
  6. هیچ‌گونه آسیبی به رنگ خودرو ایجاد نمی‌کند.
  7. در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌شود.
  8. نیازی به کار با دست و خیس شدن دست‌ها نیست.
  9. هیچ اثری از لکه‌ها و آلودگی های قدیمی به جا نمی‌گذارد.

وجود همین ویژگی های فوق‌العاده سبب شده که کارواش داران محترم به جای استفاده از روش های سنتی در شستشو. از مواد نانو کارواش و بدون دخالت دست بهره ببرند.

جهت سفارش پودر کارواش تاچلس گلنز با ما تماس بگیرید.

جهت مشاهده ی کلیپ های تست پودر کارواش تاچلس گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام  و جهت دیدن سایر مواد کارواش نانو به صفحه ی محصولات کارواش مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *