پودر کارواش بدون دخالت دست

کاربرد پودر کارواش نانو ( گلنز )

پودر قرمز گلنز یک شوینده تاچلس است که بدون نیاز به مکمل می‌تواند برای شستشوی بدنه خودرو، شیشه‌ها، لاستیک‌ها و سایر قسمت‌های بیرونی خودرو در کارواش استفاده شود. این پودر حاوی آنزیم‌های فعال است که می‌توانند آلودگی‌های چسبیده به بدنه خودرو را به‌طور موثری بصورت تاچلس یا همان بدون دخالت دست پاک کنند.

روش مصرف پودر کارواش نانو گلنز

برای استفاده از پودر قرمز گلنز، ابتدا باید نسبت ترکیب پودر و آب را به درستی رعایت نمایید. نسبت ترکیب پودر قرمز گلنز برای شستشوی بدنه خودرو به شرح زیر می باشد:

  • برای شستشوی سواری:1.5 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش
  • برای شستشوی ماشین سنگین: 1.5 تا 2.5 کیلو پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

جهت آماده سازی 100 لیتر شوینده ی تاچلس گلنز :

با نسبت های مشخص شده پودر گلنز را وزن نمایید. مواد وزن شده ی خود را به آرامی درون ظرفی با 10 لیتر آب اضافه نمایید و هم زمان هم بزنید. سپس محلول آماده شده را به 90 لیتر آب اضافه نمایید. (در نهایت شما 100 لیتر شوینده ی تاچلس آماده ی مصرف دارید)

روش استفاده از پودر کارواش نانو تاچلس

پس از آماده سازی شوینده ، آن را بصورت یکنواخت توسط مخزن کف پاش و یا دستگاه سم پاش بصورت مایع بطور کامل بر روی سطح خودرو اسپری نمایید. توجه فرمایید که سطح مورد نظر حتما خشک باشد و محلول شوینده نیز حتما بصورت مایع ( کف نباشد ) بر روی سطح خودرو اسپری شود. پس از گذشت 2 الی 3 دقیقه سطح مورد نظر را توسط واتر جت ( پمپ کارواش ) آبگیری نمایید. توجه فرمایید که آبگیری حتما از پایین به بالا انجام شود. ( روش شست و شو در صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام موجود می باشد)

اطلاعات تکمیلی در مورد پودر تاچلس گلنز

با هر 100 لیتر شوینده ی تاچلس گلنز می توان 25 الی 35 خودرو سواری را بطور کامل و بدون دخالت دست شست. ( در صورت استفاده از لانس مخصوص نانوشوینده های گلنز یا لانس های استاندارد جهت پاشش شوینده های تاچلس )

تفاوت پودر آبی و قرمز گلنز در قدرت و کیفیت پاک کنندگی آنها می باشد. که پودر آبی گلنز از قدرت بالاتری برخوردار می باشد.

جهت مشاهده ی سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی مواد نانو کارواش  گلنز کمیکال مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره ی تخصصی در مورد پودر کارواش بدون دخالت دست گلنز با واحد فروش نانوگستران تماس بگیرید.

بسته بندی توضیحات
کارتن 10 کیلوگرمی هر کارتن حاوی 10 بسته ی یک کیلوگرمی پودر قرمز گلنز می باشد
کیسه پودر 20 کیلوگرمی هر کیسه حاوی 20 کیلوگرم پودر قرمز گلنز بصورت فله می باشد

خرید پودر کارواش نانو تاچلس ( بدون دخالت دست )

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید پودر های کارواش گلنز برای کارواش ماشین سنگین و سواری با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.