کف پاش

مخزن کف پاش کارواش ( فوم پاش )

مخزن کف پاش صنعتی مخصوص استفاده در مراکز کارواش و دیتیلینگ میباشد و کار اصلی آن تبدیل مواد شوینده کارواش به کف ( کف خامه ای ) و یا  اسپری مواد شوینده نانو بر روی بدنه ی خودرو میباشد.

 کف پاش ها معمولا در چهار حجم 50 لیتری / 100 لیتری / 150 لیتری و 200 لیتری طراحی و تولید میشوند.

قیمت کف پاش کارواش

قیمت مخزن کف پاش بر اساس ضخامت ورقه ای که در ساخت بدنه آن استفاده شده و همچنین کیفیت لوله و اتصالات آن مشخص میشود.

خرید کف پاش ( فوم پاش )

شما می توانید با تماس با واحد فروش نانوگستران بهترین و با کیفیت ترین مخزن های کف پاش را در حجم مورد نیاز خود با خیال راحت و اطمینان خاطر خریداری نمایید.

تمامی مخزن های کف پاش موجود در مجموعه نانوگستران ضمانت بالاترین کیفیت ساخت به همراه پایین ترین قیمت بازار را دارا می باشند.

جهت مشاهده ی کلیپ های تست نانو شوینده های گلنز به صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام و جهت دیدن سایر محصولات به صفحه ی محصولات گلنز کمیکال مراجعه نمایید.

 

 

 

ادامه این مقاله جهت بهبود سایت آپلود شده است و نیاز به مطالعه ندارد و درصورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید… از همکاری شما سپاسگزاریم…

کف پاش کارواش

یکی از لوازمی که در پی نیاز کارواش داران تهیه و تولید شده است، کف پاش کارواش است.

به دلیل مکانیزه شدن کارها و افزایش مشتری های مراکز کارواش و به صرفه نبودن استخدام نیروی اضافه برای صاحبان کارواش، این وسیله جای نیروی کار اضافی را گرفته و به جای اینکه خودروها را با دست و یا سطل به کف آغشته کنند، به وسیله دستگاه کف پاش کارواش این کار را انجام می دهند.

در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت کف پاش کارواش، خرید و فروش این مخزن یا دستگاه آشنا کنیم. اگر به فکر تاسیس کارواش هستید یا برای مصارف شخصی به دنبال خرید دستگاه کف پاش کارواش می باشید، این مقاله را مطالعه فرمایید.

مخزن کف پاش کارواش چیست؟ 

مخزن کف پاش کارواش همانطور که از اسم آن پیداست، یکی از ابزار های پاشش کف بر روی بدنه خودرو در مراکز کارواش می باشد. این دستگاه کف ساز به یکی از ابزارهای کارآمد در کارواش های خانگی و صنعتی تبدیل شده است که با تولید و پاشش کف بر روی سطوح مختلف، پاکیزگی بیشتری را برای محیط های گوناگون به ارمغان می آورد و همچنین سختی کار در کارواش را کاهش میدهد.

عملکرد و کارایی کف پاش کارواش به کاربر و دستگاه خاصی محدود نمی شود. با توجه نقش بسیار مهم و حیاتی که در حذف انواع آلودگی ها و ایجاد ظاهری درخشان و جذاب دارد از این رو می تواند حداکثر میزان رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

خرید مخزن کف پاش کارواش

در واقع کف پاش کارواش یا همان کف سازها، دارای عملکرد نظافتی بسیار بالایی هستند که در فرایند از بین بردن آلودگی های مختلف، کاربر بسزایی دارند. به تبع، توانایی و عملکرد بالای این تجهیزات بسیار حرفه ای، آن ها را برای انواع کارواش و شست و شوی های لوکس نیز مناسب کرده است

این ابزار ها صرفا برای کف پاشی در کارواش ها مورد استفاده قرار نمی گیرند و می توان از آن ها برای کف پاشی در تمیز کردن دیوار ها و راهروی بیمارستان ها، خانه، مدرسه و… استفاده نمود. بطور کلی استفاده از این لوازم در مکان هایی که بهداشت و نظافت آن ها مهم است و روزانه مورد شستشو قرار می گیرند، می تواند باعث کاهش سختی کار و هزینه ها گردد.

به شما پیشنهاد می شود اگر دارای کارواش هستید، یا محیط کار شما به گونه ای است که مداوم باید مورد شستشو قرار گیرد، حتما دستگاه کف پاش را خریداری کنید؛ زیرا خرید این دستگاه در مصرف آب صرفه جویی کرده و نیاز شما به نیروی کار بیشتر را از بین می برد و سختی کار را کاهش می دهد. در ادامه با نحوه خرید این مخزن آشنا خواهید شد

خرید کف پاش

در زمان خرید کف پاش و یا هر محصول کارواش به خصوص در خرید کف پاش کارواش، شما باید با مزایای  این ابزار آشنا شوید تا فایده ابزار را برای کار خود بدانید. به همین دلیل در این قسمت مزایای دستگاه کف ساز کارواش را برای شما بیان خواهیم نمود تا شما آگاهانه اقدام به خرید کف پاش کارواش نمایید.

مخزن بزرگ: معمولا کف پاش کارواش یا کف سازها، دارای مخزنی با ظرفیت ۲۰۰ لیتر/ 100 لیتر / 150 لیتر و 50 لیتر هستند که به آسانی امکان استفاده د یک شیفت کاری در کارواش های مختلف را دارا میباشند. این عمل باعث می شود که استفاده از این ابزار به جای سطل آب و کف، شما را از پر کردن چندین باره سطل و درست کردن آب و کف بی نیاز کند.
این مزیت موجب سریع تر پیش رفتن کار شما می شود. بنابراین اگر شما یکی از افرادی هستید که در حجم بالا، نیاز به شستشوی محل مورد نظر خود دارید، خرید کف پاش کارواش گزینه مناسبی برای آسان تر شدن فعالیت شما می باشد.

فوم پاش
بدنه مقاوم فوم پاش : معمولا ساخت و تولید پمپ کف پاش کارواش به گونه ای است که ورق ۳ میلی متر با جوش سراسری در آن به کار رفته شده است. این نوع طراحی درجه یک، میزان مقاومت دستگاه را تا حد بسیار بالایی افزایش داده است و افزایش مقاومت بدنه دستگاه، منجر به افزایش طول عمر آن می گردد. بنابراین شما با خرید یک دستگاه کف پاش، تا سالیان طولانی از خرید مجدد آن بی نیاز می شوید.

حمل و نقل آسان: ممکن است شما با دیدن دستگاه کف پاش فکر کنید که دستگاه بسیار سنگین است و حمل و نقل آن دشوار می باشد. اما باید بدانید که در زیر این دستگاه چرخ تعبیه شده و این چرخ ها منجر به حمل و نقل آسان دستگاه می گردند.

شما برای خرید دستگاه کارواش می توانید به دو صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت های فروشنده اقدام به خرید نمایید.

اما باید آگاه باشید که هر کدام از شرکت های سازنده، این ابزار ها را با کیفیت های متفاوتی به فروش می رسانند و شما در زمان خرید ممکن است که نتوانید جنس با کیفیت را پیدا کنید.

بنابراین به شما پیشنهاد می شود که خرید دستگاه کف پاش را از طریق فروشگاه های معتبر انجام دهید.

فروش مخزن کف پاش کارواش 

فروش مخزن کف پاش کارواش به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد. به همین دلیل اکثر فروشندگان علاوه بر موجود کردن این ابزار در فروشگاه های لوازم صنعتی اقدام به فروش کف پاش کارواش می نمایند.

فروش کفپاش کارواش در فروشگاه نانوگستران، بصورت تضمینی می باشد.

فروش کف پاش کارواش در سایت ها در کنار تمام مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد. یکی از این معایب ها، احتمال گیر افتادن شما در دام افراد سودجو می باشد. ممکن است شما از یک سایت، کف پاش کارواش را خریداری کنید ولی دستگاه مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد. به همین دلیل توصیه می شود، حتما از طریق فروشگاه و سایت های معتبر که فروش کف پاش کارواش را انجام می دهند، اقدام به خرید نمایید. همچنین در زمان خرید این محصول حتما به اصل بودن کالا توجه نمایید.

خرید کف پاش یا فوم پاش

خرید اینترنتی همواره نسبت به حضوری دارای مزایای بیشتری است. فروش کف پاش یا فوم پاش کارواش نیز از این امر مستثنی نیست و مزایای متعددی دارد. در ادامه به بررسی مزایای خرید اینترنتی کف پاش کارواش که منجر به روی آوردن خریداران به این روش شده است و نحوه سفارش این محصول به صورت اینترنتی، بیان خواهد شد.

قیمت کف پاش کارواش

برای قیمت کف پاش کارواش و خرید راحت: دستگاه های کف پاش کارواش یا فوم پاش، تقریبا ابعاد بزرگی دارند. به همین دلیل در زمان خرید اینترنتی کف پاش کارواش، حمل و نقل آن تا درب منزل شما، بر عهده فروشنده می باشد، به همین دلیل نسبت به خرید حضوری، راحتی بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

قیمت مناسب: بطور معمول سایت های ارائه دهنده این محصولات، به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه ها، نسبت به بازار، قیمت مناسب تری دارند. از طرفی شما می توانید قیمت ها را مقایسه کرده و از سایت مورد نظر، ابزار خود را خریدار کنید..

به این دلایل خرید اینترنتی کف پاش کارواش، محبوبیت بیشتری نسبت به خرید حضوری دارد. شما می توانید برای خرید اینترنتی پمپ کف پاش کارواش به سایت گلنز کمیمال مراجعه نمایید.

قیمت کف پاش 100 لیتری :

همچنین سایت نانوگستران قیمت کف پاش 100 لیتری قیمت  مناسب تری نسبت به سایرین دارد و هنگام فروش کف پاش، ضمانت اصالت کالا ارائه می دهد

قیمت کف پاش 50 لیتری :

قیمت کف پاش 50 لیتری کارواش به دلایل مختلفی وابسته است. برخی از این دلایل، دلایل فنی دستگاه بوده و برخی نیز شرایط بازار است که بر قیمت آن اثر می گذارد.

در ادامه به بررسی قیمت کف پاش 50 لیتری کارواش و عوامل اثر گذار بر آن می پردازیم:

ابعاد دستگاه: یکی از مواردی که بر قیمت پمپ کف پاش کارواش اثر می گذارد، ابعاد دستگاه است. این دستگاه در ابعاد ۵۰ ,۱۰۰ ,۲۰۰ ,۳۰۰ ,۵۰۰ و ۱۰۰۰ لیتری موجود است.

بدیهی است که هرچه حجم کف پاش خودرو  بزرگ تر باشد، دستگاه از قیمت بالاتری برخوردار است. شما باید متناسب با نیاز خود اقدام به تهیه یکی از این دستگاه ها نمایید، تا از صرف هزینه اضافی، جلوگیری شود.

تنظیم کف پاش کارواش

شرکت سازنده برای تنظیم کف پاش کارواش : شرکت های مختلفی اقدام به ساخت و تولید کف پاش کارواش یا فوم پاش ماشین می نمایند. هر کدام از این شرکت ها متناسب با جنس دستگاه، متریال مورد استفاده، قطعات الکترونیکی بکار رفته در دستگاه، میزان سود خود و… قیمت متفاوتی برای کف پاش کارواش در نظر می گیرند، این امر موجب تغییر قیمت این ابزار در بازار می گردد.

سایت های ارائه دهنده: سومین موردی که باعث تغییر قیمت دستگاه کف پاش می گردد، سایت ها و فروشگاه هایی هستند که اقدام به فروش این ابزار می نمایند. این فروشگاه ها، هر کدام درصد سود مشخصی برای خود در نظر می گیرند. برخی درصد بیشتر و برخی درصد کمتر.
این امر موجب می گردد که قیمت این دستگاه  در برخی از سایت ها نسبت به سایرین، کمتر باشد. شما باید سایتی را پیدا کنید که هم معتبر باشد و اجناس با کیفیت را به فروش برساند و هم سود کمتری برای خود در نظر بگیرد تا باعث کاهش قیمت کف پاش کارواش شود.

دستگاه کف پاش

برای آگاهی از دستگاه کف پاش یکی از دستگاه های مهم برای امر شستشو و پاکیزگی محیط می باشد. برخلاف اسم این دستگاه، از آن صرفاً برای شستشوی خودروها استفاده نمی‌شود و در شستشوی دیوارها و راهرو های محیط نیز کاربرد دارد. این محصول موجب راحت تر شدن کار شستشو شده و به پاکیزگی بیشتر خودرو ها و محیط کمک می کند.

کف پاش صنعتی

استفاده از کف پاش صنعتی به دلیل مکانیزه بودن و عدم استفاده از دست برای پاشش کف بر محیط، از نظر بهداشتی مزایای زیادی دارد. این دستگاه در سایت های مختلفی به فروش می رسد. سایت نانوگستران کف پاش صنعتی را در حجم های مختلف مخزن، به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید اینترنتی کف پاش کارواش، به این سایت مراجعه نمایید.

کف پاش کوچک

کف پاش کوچک به مخزن های کف پاش 150 لیتری صنعتی مخصوص استفاده در کارواش های خودرو با امکان تنظیم فشار و با قابلیت حمل و نقل آسان یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین دستگاه ها در کارواش ها می باشد . این دستگاه مخزن کف پاش کارواشی مجهز به قیف ورودی مواد شوینده، نازل کف پاش و نشانگر میزان مایع درون مخزن با بدنه فلزی مقاوم جهت استفاده در کارواش ها می باشد.

درباره کف پاش کارواش و کاربردهای آن چه می دانید؟

به طور معمول از دستگاه کارواش صنعتی به منظور نظافت و حذف آلودگی های اماکن صنعتی و خانگی در مدت زمان کوتاه استفاده می شود. در واقع کارواش صنعتی با توان مقاومتی بالا و پاشش پرفشار آب، قادر است انواع کثیفی ها و آلاینده های عمیق سطوح هموار و ناهموار و تجهیزات مختلف را حذف نموده و پاکیزگی را برای اماکن مختلف به ارمغان آورد. به طبع انجام موفقیت آمیز فرایند نظافت و شست و شو توسط کارواش صنعتی، بدون وجود تجهیزات و ابزارهای آن امکان پذیر نخواهد بود. در واقع تجهیزات کارواش شامل دستگاه ها و متریال هایی است که می توانند انواع کارواش های صنعتی و خانگی را در عملیات مربوط به نظافت یاری رسانند.

قیمت کف پاش 200 لیتری

قیمت کف پاش 200 لیتری بسیاری از دستگاه های کارواش صنعتی از امکانات پاشش پرفشار مواد شوینده برخوردار هستند که این امر میزان کیفیت نظافت را تا حد بالایی افزایش می دهد. به عبارتی دیگر شست و شوی کفی یکی از آن دسته ملزومات مهم و اساسی دستگاه های کارواش به شمار می آید. که در پاکیزگی بهتر و جلا دهی به سطوح و تجهیزات، نقش بسیار مهمی ایفا می کند. چنانچه سوالات گوناگونی در رابطه با این دستگاه و مزایای آن، ذهن شما را درگیر کرده است تا اتمام شدن این مقاله ما را همراهی نمایید.

کف پاش برای کارواش

کف پاش برای کارواش و درباره کف پاش مخصوص کارواش گفتنی های بسیار زیادی است. این محصول یا همان کف ساز ها، به یکی از ابزارهای کارآمد در کارواش های خانگی و صنعتی گفته می شود که با تولید و پاشش کف بر روی سطوح مختلف، پاکیزگی بیشتری را برای محیط های گوناگون به ارمغان می آورد.

دستگاه کف پاش برای کارواش

عملکرد دستگاه کف پاش برای کارواش و کارایی کف پاش کارواش به کاربر و دستگاه خاصی محدود نمی شود. با توجه نقش بسیار مهم و حیاتی که در حذف انواع آلودگی ها و ایجاد ظاهری درخشان و جذاب دارد از این رو می تواند حداکثر میزان رضایت مشتریان را به خود جلب نماید.

خرید کف پاش برای کارواش

در واقع خرید کف پاش برای کارواش و یا  کف پاش کارواش یا همان کف سازها، دارای عملکرد نظافتی بسیار بالایی است که در فرایند از بین بردن آلودگی های مختلف، از خود نشان می دهد. به طبع؛ توانایی و عملکرد بالای این تجهیزات بسیار حرفه ای، آن ها را برای انواع کارواش و شست و شوی های لوکس نیز مناسب کرده است.

مزایای کف پاش کارواش چیست؟

آیا درباره مزایای منحصر به فرد کف پاش کارواش اطلاع دارید؟

از آنجایی که کف پاش مخصوص کارواش یا کف سازها یکی از تجهیزات مهم در انواع کارواش های صنعتی، تک فاز، سه فاز و… محسوب می شود لذا این ابزار می توانند بنا به نیازهای گوناگون، در اندازه های مختلفی طراحی و تولید شوند.

از جمله مزایای دستگاه کف پاش کارواش عبارتند از:

ظرفیت مخزن کف پاش کارواش

معمولا کف پاش کارواش یا کف سازها، دارای مخزنی با ظرفیت ۲۰۰ لیتری – 150 لیتری – 100 لیتری و 50 لیتری  است که به آسانی امکان استفاده در یک شیفت کاری در کارواش های مختلف را دارند.

قیمت دستگاه کف پاش برای کارواش

معمولا قیمت دستگاه کف پاش برای کارواش و  ساخت و تولید پمپ کف پاش کارواش به گونه ای است که ورق ۳ میلی متر با جوش سراسری در آن به کار رفته شده است. این نوع طراحی درجه یک، میزان مقاومت دستگاه را تا حد بسیار بالایی افزایش داده است..

برخورداری از دو چرخ در جهت حمل و جا به جایی آسان.

وجود دو عدد چرخ تعبیه شده در کف پاش کارواش، حمل و جا به جایی آن را به هنگام کار و فعالیت بسیار آسان تر کرده است.

قیمت کف پاش کارواش تهران

قیمت کف پاش کارواش تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر فوم پاش قیمت خاص خود را در شهر تهران دارد.

در جنب مخزن دستگاه، یک عدد شیلنگ شفاف وجود دارد که نشان گر میزان مایع کف در داخل دستگاه می باشد.

برخورداری از پوشش بدنه رنگ کوره ای مقاوم معمولا رنگ روی دستگاه به صورت پودری و کوره ای است که دوام و مقامت بالایی دارد. از این رو از زنگ زدگی ورق و آسیب دیدن آن در برابر رطوبت محافظت می کند.

نکات قابل توجه درباره چگونگی کف پاش کارواش

مرغوبیت و کیفیت کفپاش مخصوص کارواش  چگونگی کف پاش کارواش و قابلیت های آن بر هیچ کسی پوشیده نیست. اما به هنگام استفاده از آن در عملیات مربوط به نظافت و شست و شو، دانستن یک سری نکات مهم و قابل توجه الزامی است. نکاتی از جمله.

چگونه از کف پاش کارواش استفاده کنیم ؟

برای اینکه بدانید چگونه از کف پاش کارواش استفاده کنیم  باید فشار کاری مورد نیاز برای کف پاش کارواش تا حد میزان ۴ بار می باشد. در غیر این صورت، استفاده از آن ممکن است برای محیط و تجهیزات و یا حتی کاربران آسیب رسان باشد.

فروش کف پاش ماشین

مخزن پر از محلول آب و شوینده در خرید کف پاش ماشین و  این دستگاه فوم ساز تا حد مشخص و تعیین شده ای را جوابگو است. معمولا مواد مورد اختلاط در مخزن کف سازها، با نسبت ۱ لیتر در ۱۰۰ لیتر آب مخلوط می شود. کف پاش مخصوص کارواش دارای شیلنگ مخصوص جهت پاشش کف بر روی سطوح است که توسط یک عدد شیر باز و بسته می شود.

دانستنی هایی درباره کف پاش بادی

درباره کف پاش بادی  مخصوص کارواش و کاربردهای آن چه می دانید؟ آیا از ویژگی ها و مشخصه های آن اطلاع دارید؟ آیا می دانید استفاده از این تفنگی پرکاربرد با کمک کارواش های صنعتی باعث می شود. انواع آلاینده ها و رسوبات عمیق روی سطوح و تجهیزات مختلف به آسانی حذف شده. و پاکیزگی مطلوب و با کیفیت در محیط ایجاد شود. بدون آنکه کمترین آسیب و خسارتی به سطوح وارد شود؟ برای دانستن اطلاعات کامل ما را تا اتمام شدن این مقاله همراهی نمایید..

کف پاش بادی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به طور کلی کارواش های صنعتی یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین ماشین های نظافتی هستند که به واسطه توان نظافتی بالایی که دارند. به طور گسترده ای در انواع محیط های گوناگون نظیر اماکن صنعتی، تجاری، خانگی و… استفاده می شوند. این دستگاه ها با برخورداری از فشار بالای آب و استفاده از آن در نظافت های گوناگون می توانند. سطوح مختلف را از هرگونه جرم و آلودگی و حتی رسوبات عمیق پاک کنند.

ساخت کف پاش ماشین

معمولاً برای ساخت کف پاش ماشین فاکتور و شاخص مهم در انتخاب کارواش یا واترجت صنعتی، میزان حداکثر فشار خروجی آب می باشد. این دستگاه همانند سایر تجهیزات مکانیزه دیگر، در جهت بهبود عملکرد خود و استفاده از حداکثر توان قدرتی. از یک سری تجهیزات جانبی در عملیات های مختلف نظافتی استفاده می کند.

کف پاش کارواش شیراز

ما در این مقاله می خواهیم در باره کف پاش کارواش شیراز شما را یکی از تجهیزات جانبی کارواش های صنعتی. به نام کف پاش بادی آشنا سازیم که استفاده از آن در فرایند نظافت و شست و شو نقش بسیار مهمی را در افزایش کیفیت و کارایی دستگاه و همچنین مطلوبیت پاکیزگی ایفا می کند. پس با ما همراه باشید تا با معرفی کامل این تجهیزات به روز و پیشرفته بپردازیم.

معرفی کف پاش بادی

کف پاش بادی  مخصوص کارواش یا همان گان کف پاش بادی به یکی از تجهیزات جانبی و بسیار مهم کارواش های صنعتی گفته می شود. که در جهت افزایش قدرت پاک کنندگی کارواش های صنعتی از آن استفاده می شود. همان طور که می دانید کارواش های صنعتی با پاشش پرفشار آب می توانند انواع آلاینده ها و لکه های مختلف را از روی سطوح حذف کنند.

قیمت کف پاش صنعتی

اما برای قیمت کف پاش صنعتی در بسیاری مواقع آلودگی های روی سطوح و یا تجهیزات یکسان نیست. و گاهی برخی از رسوبات و چربی ها به سبب استفاده از مواد شیمیایی و یا عمق زیاد. به آسانی و با فشار آب از روی سطوح پاک نمی شوند.

لذا لازم است از تجهیزات کمکی دیگری مانند تفنگی کف پاش بادی استفاده شود تا بتوانند بدون کوچکترین آسیبی به سطح و تجهیزات مورد نظر. چسبندگی انواع آلودگی های سفت و سخت را به حداقل رسانده و با کمک کارواش صنعتی و فشار بالای آب به پاکیزگی هرچه بیشتر محیط کمک می کند.

فروش کف پاش کارواش

کف پاش بادی  مخصوص کارواش همان طور که از نامش پیدا است برای فروش کف پاش کارواش و یک تفنگی کف پاش حرفه ای و کاملاً ارگونومیک است. که به پاشش کف حاصله از مواد شوینده مختلف بر روی سطوح و تجهیزات پرداخته. و با این کار خود به افزایش راندمان کاری و بهره وری دستگاه می پردازد.

استفاده از این نوع کف پاش با توجه به ساختار و ویژگی های های خاص خود، دسترسی به نقاط باریک، دشوار و یا حتی دور از دسترس را برای کاربر خود آسان می کند.

از این رو می توان گفت با کمک این شوینده بسیار قوی، کیفیت و مطلوبیت نظافت و شست و شو به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

کف پاش قیمت

عملکرد این کف پاش قیمت به گونه ای است که ترکیب هوا و مواد شوینده به صورت کاملاً چرخان و بادی از نازل آن خارج می شود. بیشتر خروجی مواد شوینده از راه سوراخ هایی که دور تا دور ناحیه پاشش دستگاه را احاطه کرده اند صورت می گیرد

قیمت کف پاش 150 لیتری

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی به هنگام انتخاب و خرید و قیمت کف پاش 150 لیتری بادی ویژگی و مشخصه های منحصر به فرد آن است.

این نوع کف پاش می تواند با حداقل فشار ۵٫۵ بار ممکن و حداکثر فشار ۹ بار کارایی فوق العاده ای را در عملیات نظافت و پاکیزگی ارائه کند. وزن استاندارد، دوام و استحکام بالا، دارا بودن طراحی ارگونومیک و زیبا به گونه ای که کاربر پسند باشد از دیگر ویژگی های کف پاش بادی به حساب می آید.

طراحی منحصر به فرد و خلاقانه این دستگاه باعث شده تا نظافت و تمیزی فوق العاده نواحی مختلف و تجهیزات به ویژه بخش های بیرونی و داخلی خودرو ها را به همراه داشته باشد.

و خود را به یکی از کارآمد ترین تجهیزات در صنایع مختلف تبدیل کند. شایان ذکر است استفاده از کف پاش بادی به عنوان حرفه ای ترین تجهیزات نظافتی یاد شده است.

که استفاده از آن به همراه کارواش های صنعتی باعث می شود محیط های چشم نواز و دلپذیر برایتان فراهم آید.

قیمت کف پاش کارواش دست دوم

حجم آب مصرفی در قیمت کف پاش کارواش دست دوم .  این کفپاش بسیار پایین است که به واسطه این ویژگی و همچنین قدرت نفوذ بالا در رسوبات و آلاینده ها. پاکیزگی مطلوب و خشک شدن سریع را برای کاربران خود ضمانت خواهد کرد.

مشخصه های کف پاش بادی

وزن سبک و استاندارد

دارای طراحی کاملاً ارگونومیک

فشار بار از ۵٫۵ تا ۹ بار

طراحی زیبا و کاربر پسند

مقاومت و استحکام بسیار بالا

دارای طول عمر زیاد در مقایسه با نمونه های مشابه خود

کف پاش 200 لیتری

کف پاش 200 لیتری دارای دو عدد چرخ جهت جابجایی و 5 متر شلنگ جهت پاشیدن کف بر روی خودرو است. مخزن کف ساز نیاز به اتصال به دستگاه پمپ باد با حداقل 5 بار فشار می باشد. بدنه این مدل با ورق 2 میلیمتر (بالا و پایین 3 میلیمتر) با رنگ کوره ای ساخته شده و از اتصالات درجه 1 (شیر و گیج) استفاده شده است.

خرید و لیست قیمت کف پاش کارواش ( فوم پاش ) :

در نهایت شما برای خرید و دریافت لیست قیمت کف پاش کارواش یا همان فوم پاش در حجم های مختلف 200 / 150 / 100 / 50 لیتری با بهترین کیفیت ساخت می توانید با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.

ثبت سفارش داری ؟ مشاوره تخصصی می خوای ؟ پس همین الان تماس بگیر…