رینگ‌های لاستیک که دارای طراحی‌هایی جالبی هستند بیشتر برای افزایش زیبایی خودرو استفاده می‌شوند. این موضوع برای شرکت‌های خودروسازی اهمیت زیادی پیدا کرده است تا بتوانند خودروهایی که ظاهر زیبا و اسپورت‌تری دارند را تولید و به بازار عرضه کنند. برای خودروهایی با چنین رینگ‌هایی نظافت حرف از اهمیت بالایی برخوردار است و از آنجایی که رینگ‌ها در بخش پایینی خودرو قرار دارند، استعداد بالایی برای کثیف شدن و جذب آلودگی‌های جاده دارند. اما برای تمیز کردن رینگ‌ها لازماست از ابزار مخصوص استفاده کرد. یکی از این ابزارها برس شستشوی رینگ است که در این مطلب به معرفی فرچه رینگ شوی می‌پردازیم.

برس شستشوی رینگ بلند مادرز

برس شستشوی رینگ بلند مادرز، برای شستشوی رینگ‌های خودرو مناسب است و می‌تواند به سرعت آلودگی و کثیفی سطح رینگ را از بین ببرد. به دلیل اینکه رینگ‌ها‌ی خودرو آلودگی‌ها و کثیفی‌های سطح جاده را به خود جذب می‌کنند به سختی تمیز می‌شوند، اما این برس توسط دسته بلندی که دارد می‌تواند کار را شما را آسان‌تر کند. دسته مخصوص برس شستشوی رینگ بلند مادرز به واسطه اینکه وزن پایینی دارد و دست نیز نمی‌خورد، کمک می‌کند تا هرچه سریع‌تر و راحت‌تر سطوح مورد نظر خود را تمیز کنید و به نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت است راحت‌تر می‌توان دسترسی پیدا کرد.  برس شستشوی رینگ بلند مادرز فرچه‌ای دارد که مخصوص استفاده خودرو است و هیچ‌گونه آسیب و یا خط و خشی  روی سطح رینگ خودرو به جا نمی‌گذارد.

فرچه رینگ سوناکس:

چرا از فرچه رینگ سوناکس استفاده کنیم؟

این محصول یکی از تولیدات شرکت سوناکس است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به‌راحتی به تمیز کردن رینگ خودروی خود بپردازد. این فرچه دارای طراحی جالبی است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند نقاطی از رینگ که دسترسی به آن دشوار است به‌راحتی تمیز کند. این قابلیت توسط سری قابل انعطاف و دسته‌ پلاستیکی فرچه به‌دست آمده است. منافذی که روی سطح فرچه وجود دارند باعث شده‌اند که قدرت تمیزکنندگی آن بالا برود. زبری این محصول در سطح به میزان  قابل قبولی است، نه آنقدر زبر است که باعث شود روی رینگ خط و خش ایجاد شود و نه آنقدر نرم است که نتواند رینگ را تمیز کند. این محصول برای رینگ‌هایی که از جنس استیل و رینگ‌هایی که از آلیاژ سبک ساخته شده‌اند کاربرد دارد.

فرچه رینگ شوی آرمور آل

چرا از فرچه رینگ آرمور آل استفاده کنیم؟

 فرچه رینگ آرمور آل بسیار کاربردی می‌باشد و با طراحی جالب خود کمک می‌کند تا به نقاطی از رینگ که در حالت عادی دسترسی به آن سخت است، به‌راحتی تمیز شود.همچنین این سری این فرچه قابل انعطاف و دسته‌ آن نیز پلاستیکی است. میزان زبری این محصول در سطح قابل قبولی قرار گرفته است و این به معنی این است که زبری آنبه اندازه‌ای نیست که باعث ایجاد خط و خش روی رینگ شود و نرمی آن نیز به اندازه‌ای نیست که نتواند رینگ را تمیز کند.

طراحی فرچه رینگ آرمور آل به گونه‌ای است که به تمامی نقاط رینگ دسترسی آسانی را فراهم می‌کند  تا بتوان آلودگی‌ها را در این نقاط به راحتی از بین ‌برد. این فرچه تمامی لکه‌های قدیمی را پاک می‌کند و تمیزی خاصی را به رینگ می‌بخشد. این فرچه خوش دست است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد به همین دلیل استفاده از آن بسیار راحت است. علاوه بر این کیفیت بالای این فرچه باعث شده است تا مدت‌ها قابلیت استفاده داشته باشد. جنس موهایی که روی این فرچه  تعبیه شده‌اند، به گونه‌ای هستند که نه تنها هیچ‌گونه خط و خشی روی رینگ نمی‌اندازد، بلکه قدیمی‌ترین آلودگی‌ها را نیز می‌تواند به راحتی از روی سطح رینگ پاک کند.

 

مزایای استفاده از فرچه رینگ آرمور آل:

  • تمیز کننده‌ قوی
  • دارای کیفیت و دوام عالی
  • عدم ایجاد خط و خش
  • استفاده‌ راحت و آسان
  • فراهم آوردن قابلیت دسترسی به تمام نقاط رینگ
  • دارای سری قابل انعطاف و دسته‌ پلاستیکی

برس رینگ شوی sgcb

چرا از برس رینگ‌شوی SGCB استفاده کنیم؟

این محصول ساختاری شبیه به دستمال‌ها و حوله‌های مایکروفایبر دارد که می‌تواند تمام آلودگی‌ها را بدون ایجاد کوچکترین خط و خش از روی رینگ پاک ‌کند. برس رینگ شوی sgcb یک برس مایکروفایبر با کیفیت بالا می‌باشد که برای ایمنی بیشتر و محافظت از رینگ‌های گران قیمت خودرو تولید شده است و می‌تواند کار تمیز کردن و حذف آلودگی‌ها را بدون آسیب رساندن به رینگ‌ها انجام دهد. برس رینگ شوی جیون یک راه ایمن و در عین حال موثر برای افراد حرفه‌ای است.

مزایای  فرچه رینگ شوی SGCB :

  • تمیز کننده‌ قوی
  • عدم ایجاد خط و خش روی رینگ
  • دارای کیفیت و دوام عالی
  • دارای الیاف بلند مایکروفایبر
  • با قابلیت استفاده روی انواع سطوح
  • طراحی مناسب برای تمیز کردن رینگ

برس رینگ شوی وورک استاف

چرا از برس رینگ شوی وورک استاف استفاده کنیم؟

همانطور که گفتیم تمیز کردنرینگ و لاستیک خودرو دارای اهمیت بسیار بالایی است. با استفاده از برس رینگ شوی وورک استاف که یک فرچه مخصوص برای شستشوی رینگ خودرو است می‌توان تمامی لکه‌های قدیمی را از بین برد. علاوه بر این استفاده از این برس بسیار راحت است و تراکم موهای موجود در ساختار برس باعث شده است که کار شستشو به راحتی انجام شود. کاربارن می‌توانند ازین برس بارها و بارها برای تمیز کردن رینگ خودرو استفاده کنند بدون اینکه هیچ‌گونه خط و خشی روی آن بیفتد.

 

مزایای برس رینگ شوی وورک استاف :

  • دارای کیفیت بالا
  • دارای بافت متراکم
  • قابلیت استفاده آسان
  • تمیزکننده حرفه‌ای
  • عدم ایجاد خط و خش
  • قابل دسترس به تمام نقاط رینگ
  • دارای سری قابل انعطاف و دسته‌ پلاستیک

 

جهت مشاهده انواع محصولات شوینده خودرو به سایت نانوگستران دماوند مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *