رینگ شوی

یکی از فاکتورهایی که در مرتب به نظر رسیدن خودرونقش مهمی دارد، داشتن رینگ‌های تمیز و براق می‌باشد. لاستیک‌ها با سطح جاده به طور دائم در تماس هستند، به همین دلیل زود به زود آلوده می‌شوند. اگر آلودگی‌ها تمیز نشوند، بعد از مدتی ممکن است برای پاک کردن آن با مشکل مواجه شود. به همین دلیل در این مقاله به معرفی چندین محصولات رینگ شوی پرداخته‌ایم تا بتوانید برای خودروی خود انتخاب درستی داشته باشید.

جهت خرید بهترین مایع رینگ شوی و موتور شوی به صفحه ی محصولات کارواش گلنز مراجعه نمایید.

مایع رینگ شوی با PH خنثی 5لیتری kiehl

شرکت kiehl  محصولی را ارائه داده است که مخصوص شستشوی رینگ خودرو می‌باشد که برای تمامی انواع آن نیز مناسب است. این اسپری به راحتی روی رینگ‌ها پاشش شده و باعث تمیزی و درخشندگی رینگ ها می‌شود. این ماده دارای PH خنثی است که فاقد هرگونه مواد خورنده اسیدی و بازی است. استفاده از این ماده به هیچ آسیبی به آلیاژ رینگ نمی‌رساند زیرا به صورت اختصاصی برای شستشوی رینگ تولید شده است.

مایع رینگ شوی با PH خنثی 5 لیتری kiehl، یک محصول قدرتمند است که دارای پاک کنندگی بالایی می‌باشد و برای شستشو و تمیز کردن رینگ خودرو مناسب است. تمیز و درخشان بودن رینگ خودرو جلوه خاصی به اتومبیل می‌دهد و کثیف و کدر بودن آن‌ها از باعث کاهش جلوه و زیبایی خودرو می‌شود. این مورد بیشتر برای رینگ‌های آلومینیومی صادق است زیرا این نوع از رینگ خیلی زود با اکسیژن هوا واکنش داده و باعث می‌شود اثرات زنگ زدگی روی آن باقی بماند که در نتیجه منظره ناخوشایندی را روی بدنه خودرو به وجود می‌آورد.

مزایای استفاده از مایع رینگ شوی با PH خنثی 5لیتری kiehl :

  • قدرتمند با اثرگذاری سریع
  • برای انواع رینگ‌ها و کلیه آلیاژها مناسب است
  • از بین برنده چربی‌ها و روغن‌های سرسخت

مايع رینگ شوی کوچک مفرا

چرا از مايع رینگ شوی کوچک مفرا استفاده کنیم؟

مايع رینگ شوی کوچک مفرا تمیزکننده رینگ خودرو دارای قابلیت تمیز کردن انواع رینگ خودرو از جمله منیزیوم، فولاد، آلومینیوم و … را دارد. مایع رینگ شوی مفرا دارای اثر تمیز کنندگی بسیار سریع است و در فرمولاسیون آن هیچگونه ماده اسیدی وجود ندارد بنابراین خطر آسیب بر اثر سایندگی و خوردگی در این محصول وجود ندارد. این مایع می‌تواند رینگ خودروی شما را مانند روز اول تمیز و نو کند.

مزایای استفاده از مايع رینگ شوی کوچک مفرا:

  • قابل استفاده بر روی هرنوع رینگ با هر نوع آلیاژ
  • برگرداندن ظاهر رینگ مانند روز اول
  • از بین برنده بقایای آهن جمع شده روی رینگ
  • قابل استفاده روی روکش‌های پلاستیکی رینگ

مایع شوینده رینگ حرفه ای مادرز

شرکت مادرز در سال 1995 در آمریکا تاسیس شد و در زمینه تولید لوازم مراقبت از خودرو شروع به فعالیت کرد. این شرکت به طور انحصاری در تولید پولیش و واکس‌هایی با کیفیت در سطح جهان قدم‌های بزرگی برداشته است. در همین زمینه دست به تولید یک محصول با کیفیت برای شستسوی رینگ خودرو زده است. مایع شوینده رینگ حرفه ای مادرز دارای مزایای زیر برای خودرو است:

  • شستشوی حرفه‌ای
  • مناسب برای تمام رینگ‌ها و قالپاق‌ها
  • مایع شوینده رینگ حرفه‌ای مادرز به صورت اختصاصی برای شستشوی رینگ تولید شده است
  • به دلیل اینکه خاصیت اسیدی ندارد آسیبی به رینگ ها نمی‌زند
  • این مایع یک محصول برگشت‌پذیر به طبیعت و از هر گونه اسید سولفوریک، فسفریک، هیدروفلوئور عاری است و همین عامل باعث می‌شود که این محصول ایمن‌تر و قوی‌تر از دیگر شوینده‌های اسیدی معمولی باشد.

رینگ شوی پرقدرت سوناکس

رينگ شوی پر قدرت سوناکس یک تميز کننده ويژه، بسيار موثر و فاقد اسيد، برای انواع رينگ فولادی و آلياژی می‌باشد. با استفاده از رينگ شوی پر قدرت سوناکس، می‌توان سرسخت‌ترین لکه‌ها مانند خاک، گرد و غبار ترمز سوخته، روغن و لاستيک باقی مانده و گرد و خاک جاده را به آسانی از بین برد.

قبل از مصرف رينگ شوی پر قدرت سوناکس باید ابتدا آن را به خوبی  تکان دهید. سپس از فاصله کم به طور مساوی، روی چرخ‌های سرد، بپاشید. بسته به ميزان لکه و کثيفی رینگ‌ها، اجازه دهید 3 تا 5 دقيقه به آلودگی‎ها نفوذ کند. زمانی‌که رينگ شوی پر قدرت سوناکس، تغییر رنگ داد و به رنگ قرمز متمایل شد اثر کامل خود را گذاشته است.

رینگ شوی اتوچر

مایع رینگ شوی اتوچر یک تمیزکننده مخصوص رینگ خودرو می‌باشد که برای انواع رینگ آلیاژ فولادی مناسب است. رینگ‌ شوی اتوچر می‌تواند انواع گرد و غبار و لکه روغن و ضایعات جاده را پاک کند. با استفاده از عملکرد بسیار بالای این محصول می‌توان درخشندگی را در رینگ چرخ‌های خودرو ایجاد کرد. همچنین این مایع از رینگ در برابر آلودگی نیز محافظت می‌کند.

مزایای مایع رینگ شوی اتوچر:

  • دارای غلظت بالا
  • ایجاد ظاهری نو در رینگ ماشین
  • ایجاد درخشندگی در چرخ‌ها
  • محافظت از رینگ در برابر آلودگی
  • دارای عملکرد بسیار بالا

رینگ شوی اتوسول

رینگ شوی اتوسول یک پاک کننده مخصوص رینگ خودرو است که برای ایجاد درخشندگی و تميزی و زیبایی رينگ‌ها نقش مهمی را ايفا می‌کند. همانطور که می‌دانید محل قرارگیری رینگ‌ها در خودرو به گونه‌است که باعث شده است آن‌ها مستعد جذب گرد و غبار و گرد لنت و لکه‌های روغنی شوند. این محصول با فرمولاسیون پیشرفته و منحصر به فردی که دارد، قادر به از بین بردن جرم‌‌ها و تمیز‌کردن هر نوع آلودگی است. این پاک ‌کننده بدون اینکه باعث آسیب و خوردگی در سطح شود می‌تواند از رینگ‌ها در طولانی ‌مدت محافظت کند.

مزایای استفاده از رینگ ‌شوی اتوسول:

  • پاک کننده انواع لکه‌های روغنی و گرد لنت
  • عدم ایجاد خوردگی روی سطح
  • محافظت از رینگ در طولانی مدت

رینگ شوی400میلی لیتر هامبرHumber Wheel Cleaner

رینگ شوی 400 میلی لیتری هامبر humber wheel Cleaner  یک تمیز کننده رینگ بسیار موثر و سریع است که دارای ماندگاری 7 روزه می‌باشد و برخلاف رینگ شوی‌های متداول اگر به ورت مورد استفاده قرار گیرد آسیبی به رینگ‌ها وارد نمی‌کند. با توجه به اینکه در این محصول  و فرمولاسیون آن از مواد اولیه آلمانی استفاده شده است، تمام آلودگی‌های رینگ خودرو  از قبیل گرد و غبار، کثیفی‌های جاده و براده‌های ترمزها را به آسانی پاک می‌کند. در هنگام استفاده از این محصول تغییر رنگ محصول از حالت شفاف به قرمز نشان دهنده این است که این محصول کار خود را به درستی انجام داده است.

 

جهت مشاهده انواع محصولات شوینده خودرو به سایت نانوگستران دماوند مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *