پودر کارواش تاچلس

کاربرد پودر کاواش تاچلس ( گلنز پلاس )

پودر آبی گلنز نسل جدید شوینده های تاچلس ( بدون دخالت دست ) می باشد که بدون نیاز به شامپوی مکمل می تواند برای شست و شوی بدنه خودرو های سواری و سنگین و یا هر سطح آلوده ای که نیاز به شست و شو داشته باشد ، استفاده شود. این نانو شوینده در فرمولاسیون قدرتمند خود آنزیم های فعال بسیاری دارد که می توانند آلودگی های چسبیده به سطوح را بطور موثری بصورت تاچلس یا همان بدون دخالت دست پاک نمایند.

روش مصرف پودر نانو کارواش ( گلنز پلاس )

برای استفاده از پودر آبی گلنز، ابتدا باید نسبت ترکیب پودر و آب را به درستی رعایت نمایید. نسبت ترکیب پودر آبی گلنز برای شستشوی بدنه خودرو به شرح زیر می باشد:

برای شستشوی سواری: 1 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

برای شستشوی ماشین سنگین: 1 تا 2 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

در صورت نداشتن مخزن کف پاش می توانید از سم پاش های شارژی جهت اسپری نانو شوینده های تاچلس گلنز استفاده نمایید.

جهت آماده سازی 100 لیتر شوینده ی تاچلس

با نسبت های مشخص شده پودر تاچلس گلنز را وزن نمایید. مواد وزن شده ی خود را به آرامی درون ظرفی با 10 لیتر آب اضافه نمایید و هم زمان هم بزنید. سپس محلول آماده شده را به 90 لیتر آب اضافه نمایید.(در نهایت شما 100 لیتر شوینده ی تاچلس آماده ی مصرف دارید)

روش استفاده از پودر کارواش بدون دخالت دست گلنز

پس از آماده سازی شوینده ، آن را بصورت یکنواخت توسط مخزن کف پاش و یا دستگاه سم پاش بصورت مایع بطور کامل بر روی سطح خودرو اسپری نمایید. توجه فرمایید که سطح مورد نظر حتما خشک باشد و محلول شوینده نیز حتما بصورت مایع ( کف نباشد ) بر روی سطح خودرو اسپری شود. پس از گذشت 2 الی 3 دقیقه سطح مورد نظر را توسط واتر جت ( پمپ کارواش ) آبگیری نمایید. توجه فرمایید که آبگیری حتما از پایین به بالا انجام شود ( روش شست و شو در صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام موجود می باشد)

اطلاعات تکمیلی در مورد پودر کارواش گلنز 

با هر 100 لیتر شوینده ی تاچلس گلنز می توان 25 الی 35 خودرو سواری را بطور کامل و بدون دخالت دست شست ( در صورت استفاده از لانس مخصوص نانو شوینده های گلنز یا لانس های استاندارد جهت پاشش شوینده های تاچلس )

تفاوت پودر آبی و قرمز گلنز در قدرت و کیفیت پاک کنندگی آنها می باشد. که پودر آبی گلنز از قدرت بالاتری برخوردار می باشد.

برای شستشوی ماشین سنگین و وسایل حمل و نقل بزرگ بهتر است از پودر آبی گلنز استفاده شود.

جهت مشاهده ی سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی مواد نانو کارواش گلنز کمیکال مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره ی تخصصی در مورد پودر کارواش بدون دخالت دست گلنز با واحد فروش نانوگستران تماس بگیرید.

حجم توضیحات
کارتن 10 کیلوگرمی هر کارتن حاوی 10 بسته ی یک کیلوگرمی پودر آبی گلنز می باشد
کیسه پودر 15 کیلوگرمی هر کیسه حاوی 15 کیلوگرم پودر آبی گلنز بصورت فله می باشد

خرید پودر کارواش بدون دخالت دست

جهت خرید پودر کارواش بدون دخالت دست برای کارواش ماشین سنگین و سبک با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.