شامپو تاچلس خودرو

امروزه، خودروها بیش از یک وسیله حمل و نقل عمومی هستند، بلکه یک نماینده از شخصیت و سلیقه صاحبان خود محسوب می‌شوند. بنابراین، حفظ ظاهری زیبا و نظافت مناسب آنها امری حیاتی است. یکی از ابزارهای کارآمد برای این منظور استفاده از شامپو تاچلس خودرو است. در این مقاله، به بررسی نحوه استفاده از این شامپو و نکات مهم برای نگهداری و تمیزی خودروی شما می‌پردازیم.

قبل از هر چیزی به شما پودر تاچلس گلنز کمیکال را معرفی میکنیم که این محصول بهترین جایگزین برای شامپو تاچلس نی باشد و به نسبت تمام شامپو های تاچلس موجود در مارکت شوینده های کارواشی از قدرت و کیفیت بسیار بالا تری برخوردار است.

جهت دریافت مشاوره و خرید شامپو و پودر های تاچلس برای کارواش ماشین سنگین و سواری با ما در تماس باشید.

کاربرد پودر تاچلس گلنز کمیکال

پودر نانو کارواش گلنز نسل جدید شوینده های تاچلس ( بدون دخالت دست ) می باشد که بدون نیاز به شامپوی مکمل می تواند برای شست و شوی بدنه خودرو های سواری و سنگین و یا هر سطح آلوده ای که نیاز به شست و شو داشته باشد ، استفاده شود. این نانو شوینده در فرمولاسیون قدرتمند خود آنزیم های فعال بسیاری دارد که می توانند آلودگی های چسبیده به سطوح را بطور موثری بصورت تاچلس یا همان بدون دخالت دست پاک نمایند.

روش مصرف پودر کارواش تاچلس گلنز

برای استفاده از پودر نانو تاچلس گلنز، ابتدا باید نسبت ترکیب پودر و آب را به درستی رعایت نمایید. نسبت ترکیب پودر آبی گلنز برای شستشوی بدنه خودرو به شرح زیر می باشد:

برای شستشوی سواری: 1 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

برای شستشوی ماشین سنگین: 1 تا 2 کیلوگرم پودر در مخزن 100 لیتری کف پاش

در صورت نداشتن کف پاش می توانید از سم پاش های شارژی جهت اسپری نانو شوینده های تاچلس گلنز استفاده نمایید

جهت آماده سازی 100 لیتر شوینده ی تاچلس:

با نسبت های مشخص شده پودر تاچلس گلنز را وزن نمایید. مواد وزن شده ی خود را به آرامی درون ظرفی با 10 لیتر آب اضافه نمایید و هم زمان هم بزنید. سپس محلول آماده شده را به 90 لیتر آب اضافه نمایید.(در نهایت شما 100 لیتر شوینده ی تاچلس آماده ی مصرف دارید) پس از آماده سازی شوینده ، آن را بصورت یکنواخت توسط مخزن کف پاش و یا دستگاه سم پاش بصورت مایع بطور کامل بر روی سطح خودرو اسپری نمایید. توجه فرمایید که سطح مورد نظر حتما خشک باشد و محلول شوینده نیز حتما بصورت مایع ( کف نباشد ) بر روی سطح خودرو اسپری شود. پس از گذشت 2 الی 3 دقیقه سطح مورد نظر را توسط واتر جت ( پمپ کارواش ) آبگیری نمایید.

نکات مهم در استفاده از شوینده تاچلس

توجه فرمایید که آبگیری حتما از پایین به بالا انجام شود ( روش شست و شو در صفحه ی رسمی ما در اینستاگرام موجود می باشد) با هر 100 لیتر شوینده ی تاچلس گلنز می توان 25 الی 35 خودرو سواری را بطور کامل و بدون دخالت دست شست ( در صورت استفاده از لانس مخصوص نانوشوینده های گلنز یا لانس های استاندارد جهت پاشش شوینده های تاچلس )

تفاوت پودر آبی و قرمز گلنز در قدرت و کیفیت پاک کنندگی آنها می باشد. که پودر آبی گلنز از قدرت بالاتری برخوردار می باشد.

جهت مشاهده ی سایر شوینده های تاچلس گلنز به صفحه ی مواد نانو تاچلس کارواش مراجعه نمایید و در صورت نیاز به مشاوره ی تخصصی در مورد پودر کارواش بدون دخالت دست گلنز با واحد فروش نانوگستران تماس بگیرید.

حجم توضیحات
کارتن 10 کیلوگرمی هر کارتن حاوی 10 بسته ی یک کیلوگرمی پودر تاچلس گلنز می باشد
کیسه پودر 15 کیلوگرمی هر کیسه حاوی 15 کیلوگرم پودر تاچلس گلنز بصورت فله می باشد

شامپو تاچلس خودرو

انتخاب شامپو تاچلس مناسب

قبل از هر چیز، انتخاب شامپو تاچلس خودرو ی مناسب بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که شامپو انتخابی شما حاوی مواد ایمن و موثر برای رنگ و لایه‌های محافظ خودروی شماست. همچنین باید توجه کنید که آیا شامپو قابل استفاده برای انواع سطوح خودروی شما می‌باشد یا خیر.

آماده‌سازی سطح خودرو برای استفاده از شامپو نانو تاچلس

قبل از شروع به شستشو، بهتر است سطح خودرو را از ذرات گرد و غبار و لکه‌های سطحی پاک کنید. می‌توانید از یک شستشوی قبلی با آب گرم و مایع ظرفشویی یا شستشوی خودرو با شامپو معمولی استفاده کنید.

روش استفاده از شامپو تاچلس خودرو

بعد از آماده‌سازی، شروع به شستشو با استفاده از شامپو تاچلس می‌کنیم. ابتدا مقداری شامپو را در ظرفی بریزید و با آب سرد مخلوط کنید تا کفایت برای شستشو داشته باشد. سپس با استفاده از اسفنج یا مازند، به آرامی و به نرخ نسبتاً آهسته از بالا به پایین، از جلو تا عقب، خودرو را شستشو دهید.

نکات مهم

  • در هوای گرم، شستشوی خودرو را در سایه انجام دهید تا اجتناب از خشک شدن زودرس شامپو و لکه‌های آبی شود.
  • قبل از اینکه شامپو خشک شود، آن را با آب بشویید تا جلوگیری از لکه‌های آبی روی خودرو.
  • از لوله آب با فشار پایین استفاده کنید تا از آسیب به رنگ خودرو جلوگیری شود.

پاکسازی نهایی

پس از اتمام شستشو، خودرو را با یک حوله نرم و تمیز خشک کنید تا از لکه‌های آبی جلوگیری شود و براقیت آن را حفظ کنید.

نتیجه‌گیری

استفاده از شامپو تاچلس خودرو یکی از بهترین روش‌ها برای حفظ ظاهر و تمیزی خودروی شماست. با رعایت نکات فوق، می‌توانید بهترین نتیجه را از این شامپو به دست آورید و خودرویی زیبا و درخشان داشته باشید.

مراقبت از سطوح ویژه

در صورتی که خودروی شما دارای سطوح ویژه‌ای مانند شیشه‌های رنگی، فرمان‌های چرمی یا سطوح براق است، حتماً از شامپو تاچلس خودروی مناسب برای آنها استفاده کنید. این شامپوها دارای فرمولاسیون‌های خاصی هستند که با حفظ نرمی و براقیت این سطوح، آنها را از آسیب‌های ناشی از شستشو محافظت می‌کنند.

7. استفاده از وسایل مناسب: برای شستشوی خودرو، از وسایلی مانند اسفنج نرم و مازند اختصاصی استفاده کنید. استفاده از اسفنج‌های سخت یا مواد سایشی می‌تواند به رنگ خودروی شما آسیب برساند و خطوطی روی سطح آن ایجاد کند.

8. شستشوی با دقت: حتماً در هنگام شستشوی خودرو، با دقت و آرامش عمل کنید تا از خطوط و خش‌های احتمالی روی سطح آن جلوگیری شود. همچنین، از حرکات دایره‌ای و نه تخته‌های روی سطح خودرو خودداری کنید تا از ایجاد خطوط دایمی جلوگیری شود.

9. تمیزی قسمت‌های داخلی: همچنین، به تمیزی و مراقبت از قسمت‌های داخلی خودرو نیز توجه کنید. استفاده از شامپو تاچلس خودرو برای تمیزی و نگهداری از صندلی‌ها، داشبورد و سایر قسمت‌های داخلی، می‌تواند به نگهداری ظاهری خودرو کمک کند و محیط داخلی را بهتر نگه دارد.

10. رعایت توصیه‌های تولید کننده: در نهایت، همواره توصیه‌ها و دستورالعمل‌های تولید کننده شامپو تاچلس را رعایت کنید. هر شرکت تولید کننده ممکن است دستورالعمل‌ها و نکات خاصی برای استفاده از محصولات خود داشته باشد که باید به آنها پایبند باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید و از آسیب به خودروی خود جلوگیری کنید.

نتیجه‌گیری

استفاده از شامپو تاچلس خودرو به عنوان یکی از موثرترین روش‌ها برای حفظ نظافت و زیبایی خودرو، امری ضروری است. با رعایت نکات مطرح شده و استفاده بهینه از این شامپو، می‌توانید خودرویی پاک، درخشان و بی‌عیب و نقص داشته باشید که نشان دهنده دقت و مراقبت شما نسبت به وسیله نقلیه خود است.

خرید شامپو تاچلس خودرو

شما عزیزان می توانید جهت خرید شامپو تاچلس و انواع پودر های کارواش نانو تاچلس با واحد فروش نانوگستران در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *